اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فرستاده رژیم صهیونیستی برای بررسی اوضاع سینا وارد قاهره شد

منابع مصری گزارش دادند که فرستاده رژیم صهیونیستی به منظور دیدار با مسئولان مصری و بررسی تحولات مربوط به سینا، وارد قاهره شد.

فرستاده رژیم صهیونیستی برای بررسی اوضاع سینا وارد قاهره شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، منابع فرودگاه قاهره گزارش دادند که فرستاده رژیم صهیونیستی در سفری چند ساعته از تل‌آویو وارد قاهره شد و قرار است با تعدادی از مسئولان امنیتی مصر دیدار و تحولات اخیر سینا را مورد بررسی قرار دهد.

بر اساس این گزارش این فرستاده اسرائیلی با یکی از معاونان خود وارد فرودگاه شد و مورد استقبال تعدادی از کارکنان سفارت اسرائیل در قاهره قرار گرفت و به یک مکان امنیتی برای دیدار با مسئولان مصری انتقال یافت.

قرار است تحولات سینا و راهکارهای همکاری بین مصر و اسرائیل به منظور ممانعت از قاچاق و نفوذ از مرزهای شرقی سینا و همچنین پرونده روابط بین مصر و اسرائیل مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

منطقه سینا اخیرا شاهد حوادثی بوده است که از جمله آن ربوده شدن هفت سرباز مصری توسط افراد مسلح ناشناس بود که طی یک عملیات گسترده ارتش این هفت سرباز آزاد شدند اما هنوز عاملان ربایش این سربازان دستگیر نشده‌اند.

چند روز پیش نیز یک افسر امنیتی مصر در شهر العریش توسط افراد مسلح ناشناس هدف حمله قرار گرفته و به قتل رسید.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول