اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر حزب ملی بریتانیا: شرایط زندگی در سوریه کاملا عادی است

رهبر حزب ملی بریتانیا اعلام کرد که در مأموریتی برای بررسی حقیقت به سوریه سفر کرده است، شرایط زندگی در دمشق را عادی توصیف کرد.

رهبر حزب ملی بریتانیا: شرایط زندگی در سوریه کاملا عادی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، «نیک گریوین» رهبر حزب ملی بریتانیا که یکی از احزاب راست افراطی این کشور است در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که اخیرا در سفری برای بررسی حقایق به سوریه رفته است.

گریون افزود: از مرز سوریه عبور کرده و اکنون در دمشق حضور دارم با وجود اینکه گاهی صدای انفجار شنیده می‌شود اما شرایط زندگی در پایتخت سوریه کاملا طبیعی است.

وی همچنین با ابراز همدردی با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که بریتانیا تلاش می‌کند که برای معارضان سلاح و پول بفرستد این در حالی است که تندروها بر معارضان مسلط شده‌اند.

گریون تأکید کرد که به دعوت کسی به سوریه سفر نکرده است و تنها می‌خواهد مردم را از آنچه در سوریه رخ می‌دهد آگاه کند و گفت: می‌خواهم به مردم بگویم که در سوریه چه اتفاقی می‌افتد زیرا همه اطلاعاتی که ما در دست داریم آن چیزی است که «ویلیام هیگ» و خواسته‌های ناپخته او برای به صدا در‌آوردن طبل جنگ در سوریه به ما می‌گوید.

وی همچنین افزود: چرا باید این دولت را نابود کنیم و سوریه را به کشوری مملو از کینه‌های طائفه‌ای تبدیل کنیم؛ این مسأله دیوانگی است زیرا کسانی که ما پای ما را به جنگ افغانستان و عراق کشاندند می‌خواهند ما را وارد جنگ با سوریه نیز کنند.

بریتانیا یکی از کشورهایی است که خواستار لغو ممنوعیت تسلیح معارضان از سوی اتحادیه اروپا شد و از حامیان اصلی معارضان سوری به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول