اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان:

بیش از یک میلیون لرستانی واجد شرایط رای دادن هستند

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: یک میلیون و 279 نفر لرستانی واجد شرایط رای دادن هستند.

بیش از یک میلیون لرستانی واجد شرایط رای دادن هستند

حسن شریعت‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: انتخابات 24 خرداد از یک حساسیت خاصی برخوردار است که باید همه اقشار مختلف مردم در این عرصه حضوری چشمگیر داشته باشند.

وی افزود: در لرستان یک میلیون و 279 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که 55 هزار و 94 نفر آنان رای اولی محسوب می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: یک هزار و 835 شعبه اخذ رای برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان تعیین شده است.

شریعت‌نژاد یادآور شد: انتخابات آبروی نظام است و حضور دشمن شکن در پای صندوق‌های اخذ رای باعث اقتدار نظام در داخل و خارج کشور می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان ضمن دعوت از همه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های اخذ رای گفت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی با همکاری 31 هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و بازرسی در این استان برگزار می‌شود.

شریعت‌نژاد تاکید کرد: براساس قانون در صورتی که نامزدهای انتخاباتی مایل به حضور نماینده خود در شعب اخذ رای باشند، بیش از 30 هزار نفر دیگر به مجموع عوامل برگزارکننده در شعب اخذ رای استان افزوده می‌شود.

وی گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور با مشارکت گسترده و حماسی مردم در 24 خردادماه در سطح لرستان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول