اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهروان در گفت‌وگو با فارس:

سرنوشت صعود به جام جهانی دست خودمان است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه صعود به جام جهانی فوتبال دور از دسترس نیست گفت: سرنوشت صعود به جام جهانی دست خودمان است.

سرنوشت صعود به جام جهانی دست خودمان است

غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با توجه به نتایجی که به دست آمد صعود به جام جهانی 2014 برزیل در دست خودمان است که باید بازیکنان و کادر فنی هوشیارانه عمل کنند.

وی با اشاره به پیروزی پرگل تیم ملی مقابل لبنان در تهران تصریح کرد: این برد ارزشمند در پی حمایت و تشویق هزاران هوادار و همچنین حمایت همه‌جانبه مسئولان و رسانه‌ها صورت گرفت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تقدیر از حرکت خوب و پسندیده رئیس جمهور در اردوی تیم ملی افزود: حضور آقای احمدی‌نژاد در تمرینات تیم ملی موجب انگیزه و روحیه بیشتر بازیکنان و کادر فنی شد.

بهروان درباره آخرین بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی ابراز داشت: صعود و یا عدم صعود تیم ملی در دست بازیکنان است که باید هم کادر فنی و هم بازیکنان تمرکز و دقت بیشتری برای انجام این بازی داشته باشند.

وی تیم کره جنوبی را خطرناک و بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: بازیکنان باید برای پیروزی در کره حاضر شوند تا با خیال آسوده به عنوان تیم نخست راهی جام جهانی 2014 برزیل شوند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به روحیه و انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی گفت: تیم ملی ظرفیت شکست کره حتی در خانه‌اش هم را دارد به شرط اینکه باهوش و کم اشتباه ظاهر شوند. 

بهروان در پایان افزود: آرزوی هر ایرانی است که تیم ملی فوتبال کشورمان در آزمون سخت مقابل کره جنوبی سربلند بیرون بیاید تا به جام جهانی 2014 برزیل صعود کنیم.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان هم‌اکنون با 13 امتیاز پس از کره جنوبی 14 امتیازی در رده دوم جدول جای دارد و بخت زیادی برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل دارد.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول