اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خبر داد

دعوت ورزشکاران بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته به اردوی تیم ملی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از دعوت ورزشکاران رشته‌های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته استان به اردوهای آمادگی تیم ملی خبر داد.

دعوت ورزشکاران بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته به اردوی تیم ملی

رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران اسامی دعوت‌‌شدگان به اردوهای تیم ملی شنا و والیبال نشسته و بستکبال با ویلچر را اعلام کرد که در بین این افراد نام 9 نفر از مربیان و ورزشکاران جامعه هدف این اداره کل وجود دارد.

وی تصریح کرد: در رشته والیبال نشسته جوانان امید و مصطفی زارعی به عنوان ورزشکار و حسن محمدی به عنوان مربی تیم ملی به این اردو فراخوانده شدند که باید از 30 خردادماه تا شش تیرماه در اردوی آماده‌سازی تیم ملی که قرار است در شهر گنبد برگزار شود، به تمرینات آماده‌‌سازی بپردازند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: در رشته بستکبال با ویلچر بزرگسالان، علیرضا فتحی و یوسف خانی به عنوان بازیکن و صباح میکاییلی به عنوان مربی تیم در آبان‌ماه سال‌جاری به کره جنوبی اعزام می‌شوند.

وی اعلام کرد: ورزشکاران معلول این اداره کل همواره در اردوهای مختلف تیم ملی حضوری پررنگ داشته و موجب افتخارآفرینی برای استان هستند.

ربیعی ادامه داد: محمدحسین صیادی، مرتضی عابدی، ابوالفضل شیرین‌آ‌بادی و میثم پارسا، ورزشکاران رشته بسکتبال با ویلچر بهزیستی هستند که این افراد نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده و قرار است به همراه سایر اعضای تیم به مسابقات انتخابی جوانان جهان که در کشور تایلند برگزار می‌شود، اعزام شوند.

انتهای پیام/87003/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول