به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد، فضلالله ساجدی اظهار داشت: با درخواست استانداری یزد، بررسی و امتیازدهی و ارزیابی عملکرد سال 1391 دستگاههای اجرایی استان یزد در زمینه شاخص مستندسازی و اصلاح فرآیندهای مورد عمل، از محور پنجم که استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و ارتقای بهرهوری است، توسط مخابرات استان یزد صورت میگیرد.
وی افزود: برای این منظور شیوهنامه امتیازدهی به شاخصها از سوی مخابرات تهیه و تدوین شد و به استانداری ارائه شد که این شیوه نامه با هدف اطلاع رسانی شفاف به دستگاههای اجرایی ارزیابی شونده استان ابلاغ شده است.
ساجدی یادآور شد: دستگاههای اجرایی استان موظفند اطلاعات و گزارشهای مورد نیاز را در سامانه مکانیزه مدیریت عملکرد ارائه کنند.
ساجدی در مورد الگوی این شیوه نامه امتیازدهی خاطرنشان کرد: مبنا و الگوی استاندارد عملکرد در اقلام اطلاعاتی شاخص مورد ارزیابی، برخی اسناد حقوقی ملی نظیر قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوبه شورای عالی اداری با موضوع اصلاح سیستمها و روشهای انجام کار همچنین اسناد برنامهای استان است.
رئیس اداره سیستمها و تحول سازمانی فرصت دستگاههای اجرایی برای ارائه اطلاعات مربوط در سامانه مکانیزه مدیریت عملکرد را 29 خرداد اعلام و ابراز امیدواری کرد که دستگاههای اجرایی استان یزد با ارائه به موقع اطلاعات عملکردی خود در این شاخص، مخابرات را در ارزیابی دقیق عملکرد آنان در شاخص مستندسازی و اصلاح فرآیندهای مورد نظر یاری رسانند و نتایج این اقدام بتواند مدیریت عملکرد و بهرهوری را در استان یزد بهبود بخشد.
انتهای پیام/2464/و/ظ1004