اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکزی حامیان جلیلی در کرمانشاه:

جلیلی از تمام طیف‌های سیاسی استفاده می‌کند

رئیس ستاد مرکزی حامیان جلیلی گفت: جلیلی قصد دارد در برنامه کاری خود از تمام طیف‌های سیاسی و ولایت‌مدار استفاده کند.

جلیلی از تمام طیف‌های سیاسی استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رشیدی ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه استان کرمانشاه در ستاد مرکزی حامیان سعید جلیلی برگزار شد، گفت: جلیلی فردی ساده‌زیست و اخلاق‌مدار و مردمی است به‌ طوری ‌که برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تنها از وسایل‌ شخصی خود استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: جلیلی در دبیری شورای عالی امنیت ملی و مشکلاتی از قبیل انرژی هسته‌ای به‌خوبی خود را نشان داده و در مذاکرات 1+5 یک قدم کنار نرفته است.

رئیس ستاد مرکزی حامیان جلیلی در کرمانشاه با اشاره به این‌که جلیلی در مناظرات تلویزیونی بسیار شفاف عمل کرده است، تصریح کرد: جلیلی گفتمانی عمل کرده و به هر قیمتی دنبال کسب آرا نیست.

وی خاطر نشان کرد: جلیلی فردی است که از تمام قومیت‌ها و بحث آزادسازی ظرفیت‌ها استفاده می‌کند و بر این باور است که باید به‌گونه‌ای از فضا و زمینه استفاده کرد که تمام اقوام و گروه‌ها بتوانند در مسیر گفتمان انقلاب قدم بردارند.

رشیدی با تأکید بر این‌که ما باید خط قرمزهای خود را مشخص کنیم، ادامه داد: باید در هر شرایط از افراد باتقوا و کارآمد استفاده کنیم و جلیلی قصد دارد در برنامه کاری خود از تمام طیف‌های سیاسی و ولایت‌مدار استفاده کند و حتی از افراد مخالف خود و کسانی که به او رأی نداده‌اند، در کابینه نیز استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی ایران موجب هراس کشورها از قدرت جمهوری اسلامی شده است، اعلام کرد: اگر روزی بخواهیم با غرب تعامل داشته باشیم این تعامل باید دوطرفه و مساوی صورت گیرد.

رشیدی اظهار داشت: جلیلی بر این باور است که ما باید تولید ملی را افزایش داده و در کاهش تورم بکوشیم و ظرفیت‌های خود را بالا ببریم.

وی ادامه داد: اینکه امروز عده‌ای می‌گویند جلیلی، همان احمدی‌نژاد کنونی ما است، باوری غلط است هر چند که احمدی‌نژاد فردی بود که بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی وارد شد.

رشیدی با بیان این‌که در استان کرمانشاه 42 ستاد فعال انتخاباتی وجود دارد، گفت: جلیلی به مسئولان ستادهای خود توصیه کرده که از حاشیه‌ها و شبهات دور باشند.

وی ادامه داد: بزرگان زیادی در کشور هم‌چون آیت‌الله مصباح از وی حمایت کرده‌اند و همچنین در استان کرمانشاه بزرگانی چون آیت‌الله میبدی و آیت‌الله عبداللهی و جمع دیگری از طلاب در کشور از وی حمایت کردند و جامعه‌اسلامی دانشجویان، اساتید، نخبگان و بسیاری از گروه‌ها و احزاب سیاسی حمایت رسمی خود را از وی اعلام کرده‌اند.

رشیدی عنوان کرد: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد ارسال پیامک‌هایی تخریبی بر علیه جلیلی بودیم که نشان از بی‌تقوایی در برخی از افراد است و این تخریب نتیجه عکس داده و به آرای جلیلی می‌افزاید.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه اصلاح‌طلبان اجماع کرده‌اند، اصولگرایان تاکنون به ائتلافی نرسیده‌اند که امید است این اقدام صورت گیرد و طبق نظرسنجی‌ها، جلیلی تاکنون از آرای بالایی برخوردار است.

رئیس ستاد مرکزی حامیان جلیلی در کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی‌ها و آماری که به‌دست ما رسیده است، اقشار متوسط مردم گفتمان جلیلی را پذیرفته‌اند و در بین توده‌های مردم در استان کرمانشاه از رأی خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/2700/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول