اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف عنوان کرد

ارسال پیامک‌های دروغین علیه قالیباف میان اهل سنت/ درخواست از مراجع قانونی برای پیگیری

پرویز اسماعیلی با اشاره به ارسال پیامک‌های دروغین علیه قالیباف طی ۴۸ ساعت گذشته میان اهل سنت، از مراجع قانونی خواست این موضوع را پیگیری کنند.

ارسال پیامک‌های دروغین علیه قالیباف میان اهل سنت/ درخواست از مراجع قانونی برای پیگیری

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف گفت: طی 48 ساعت گذشته پیامک‌های گسترده تخریبی علیه آقای قالیباف در میان هموطنان و مناطق اهل سنت منتشر شده است که با نسبت دادن مطالب دروغ، برای انحراف افکار عمومی و تخریب شخصیت این نامزد انتخابات عمل می‌کند.

وی ضمن انتقاد از مسئولین مربوطه و عدم برخورد لازم با مراکزی که پیامک‌های دروغین و تخریبی ارسال می‌کنند، اظهار داشت: بعد از انتشار پیامک‌هایی با ادعای انتساب به ستاد برخی کاندیداها که علیه آقای قالیباف مطالب دروغ منتشر کرده‌اند، طی دو روز گذشته و در مناطقی از کشور که هموطنان اهل سنت سکونت دارند ادعاهای دروغینی علیه قالیباف در سطح وسیع مخابره شده است.

پرویز اسماعیلی با ابراز تعجب از استمرار این پیامک‌ها و عدم مسدود شدن مراکز ارسال آنها، گفت: ایفای نقش هموطنان اهل سنت در کنار برادران اهل تشیع برای ساختن ایران سربلند ضروری است و همه باید با وحدت و یکدلی، به تندروی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها پایان دهیم و کشور را بسازیم.

وی ادامه داد: همه مردم ما به ویژه هموطنان اهل سنت خدمتگزاران واقعی خود را می‌شناسند و کسانی که فکر می‌کنند با ارسال یک پیامک تخریبی رای مردم عوض می‌شود، به جامعه و شعور و شناخت ملت اهانت می‌کنند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف همچنین گفت: اوج‌گیری تخریب‌هایی چنین علیه آقای قالیباف نشانه‌ای بارز از فزاینده بودن موج حمایت مردمی از فرزند توانمند ایران است.

وی ضمن تکذیب مجدد محتوای این پیامک‌ها خواستار برخورد قاطع مسئولین با مراکز ارسال پیامک‌های تخریبی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول