اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش صورت گرفت

استقبال پاکدشتی‌ها از جلیلی با شعار «نه سازش، نه تسلیم یار ولایت هستیم»

مردم همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت با شعارهایی همچون «نه سازش، نه تسلیم، یار ولایت هستیم» از سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.

استقبال پاکدشتی‌ها از جلیلی با شعار «نه سازش، نه تسلیم یار ولایت هستیم»

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید جلیلی که در راستای سفرهای انتخاباتی خود به شهرستان پاکدشت سفر کرده بود لحظاتی پیش در مسجد امیر‌المومنین شهرستان پاکدشت حضور پیدا کرد و با شعارهای «جلیلی، جلیلی حمایتت می‌کنیم» همراه شد.

مردم غیور شهرستان پاکدشت که از ساعات ابتدایی صبح در مسجد امیر‌المومنین اجتماع کرده بودند با دیدن سعید جلیلی با شعارهایی با مضامین «نه سازش، نه تسلیم، یار ولایت هستیم»، «جلیلی، جلیلی حمایتت می‌کنیم»، «جلیلی جونمه رئیس جمهورمه» و «نه سازش، نه تسلیم، یار جلیلی هستیم» مورد استقبال قرار گرفت.

این گزارش حاکی است سعید جلیلی در راستای سفرهای تبلیغاتی خود صبح امروز به شهرستان پاکدشت سفر کرد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهرستان پاکدشت به مقام شامخ شهدای والا مقام انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

وی در ادامه با حضور در حوزه علمیه فاطمیه با حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه با حضور در مسجد امیر‌المومنین شهرستان پاکدشت با جمع کثیری از مردم ولایی، شهید‌پرور و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول