اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

اختصاصی فارس/ از سوی ستاد همیاران صورت گرفت

راه‌اندازی شبکه صوتی «خط ملی پیشرفت» برای معرفی برنامه‌های قالیباف

معاون امور استان‌های ستاد قالیباف از راه‌اندازی خط ملی پیشرفت، شبکه صوتی برنامه‌های محمدباقر قالیباف برای ایرانیان سراسر جهان خبر داد.

راه‌اندازی شبکه صوتی «خط ملی پیشرفت» برای معرفی برنامه‌های قالیباف

عیسی کاکویی معاون امور استان‌های ستاد محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، از راه‌اندازی خط ملی پیشرفت، شبکه صوتی برنامه‌های محمدباقر قالیباف برای ایرانیان سراسر جهان خبر داد.

وی ادامه داد: آقای قالیباف همواره بر این باور است که در راستای تحقق حماسه سیاسی باید زمینه‌ای شفاف و آشکار برای انتخاب آگاهانه مردم فهیم ایران فراهم آورد و این در صورتی تحقق می‌یابد که کارنامه اقدامات و برنامه‌های تمامی کاندیداها به آسانی در اختیار مردم قرار گیرد.

کاکویی همچنین گفت: در این راستا شبکه تلفنی پیشرفت حاوی زندگینامه، برنامه‌ها و سخنرانی‌های این نامزد انتخابات، توسط  ستاد همیاران پیشرفت به بهره‌برداری رسیده و برای تمامی ایرانیان علاقه‌مند در سراسر جهان قابل شنیدن است.

معاون امور استان‌های ستاد محمدباقر قالیباف با بیان اینکه این شبکه، سیستمی با توانایی پاسخ همزمان 120 تماس در لحظه بوده و نیز دارای ویژگی ارتباط دو سویه است، خاطرنشان کرد: از این طریق امکان دریافت نظرات و پیشنهادات مخاطبان نیز فراهم آمده است و ایرانیان اندیشمند و متعهد به کشور خویش می‌توانند نظرات سازنده خود را از سراسر نقاط جهان در اختیار تحلیل گران این شبکه و برنامه‌ریزان عدالت و پیشرفت قرار دهند.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری همیاران پیشرفت ادامه داد: علاقه‌مندان برای استفاده از این شبکه می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن 63458000-021 کد برنامه مورد نظر خود به طور مثال کد 920321 در رابطه با یارانه‌ها را انتخاب و شماره‌گیری کرده و آن را بشنوند.

به گفته کاکویی، خدمات این شبکه کاملا رایگان است و از سوی این ستاد هیچگونه هزینه‌ای از مخاطبان دریافت نخواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول