اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

رأی اولی‏ها از تعیین سرنوشت کشور غافل نشوند

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: امروز برای رأی اولی‏ها فرصتی فراهم شده تا در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند که نباید از آن غافل شوند.

رأی اولی‏ها از تعیین سرنوشت کشور غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از فرمانداری فیروزکوه، ابوالقاسم مهری در جمع شماری از رأی اولی‏های فیروزکوه اظهار کرد: رأی اولی بودن به معنای تعیین سرنوشت خویش برای نخستین بار است که تکلیفی شرعی و قانونی برای افراد در عرصه سیاسی و مشارکت در تصمیم‏گیری برای آینده نظام محسوب می‏شود.

وی گفت: رأی اولی‏ها با قرار گرفتن در گروه سنی خاص، جزو جمعیت فعال جامعه هستند که در ابتدای راه زندگی اجتماعی باید ترسیمی دقیق از مسیر پیش‌رو و اهداف خود داشته باشند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از دین مبین اسلام است و امروز نیز باید به هوش باشیم تا همواره در مسیر اسلام ناب محمدی حرکت کنیم.

وی یادآور شد: این انقلاب با تقدیم خون هزاران شهید و با مجاهدت‏های فراوان رزمندگان اسلام به دست ما رسیده و باید در حفظ و صیانت از آن کوشا باشیم.

مهری با اشاره به نظام‏های سیاسی غرب خاطرنشان کرد: این نظام‏ها که بویی از معرفت و دین نبرده‏اند، در همه عرصه‏ها رو به شکست و ویرانی نهاده‏اند و نمونه بارز آن از هم پاشیده شدن کانون خانواده در آنهاست.

وی تصریح کرد: در مقابل، نظام اسلامی که برگرفته از اندیشه و وجود همه افراد آن است، با هدایت رهبران دینی در مسیر پرفروغ اسلام به پیش می‏رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: نقشه راه امروز نظام، تلاش آحاد جامعه برای تحقق منویات رهبری است و در این مسیر همگان سرباز انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: امروز برای رأی اولی‏ها فرصتی فراهم شده تا در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند و نباید از آن غافل شوند.

مهری ابراز امیدواری کرد؛ رأی اولی‏های شهرستان فیروزکوه باید با تأسی از سایر اقشار و گروه‏های جامعه، با شناخت کامل از کاندیداها حضوری گرم و پرشور در عرصه انتخابات داشته باشند.

وی هشدار داد: بی‏تفاوتی در این زمینه ضربه بزرگی برای افراد و نظام اسلامی است و فقط دشمنان نظام را در رسیدن به مطامع شومشان امیدوارتر می‏سازد.

این گزارش حاکی است؛ در خاتمه جلسه جمعیت رأی اولی‏های حاضر یکصدا برای حضور در عرصه خطیر انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‏ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/67008/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول