اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/53

فرج‌الهی: سران طوایف و عشایر انتخابات را همراهی کنند

فرماندار هندیجان گفت: سران طوایف و قبایل در این خصوص مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌ها دعوت کنند و از ایجاد تفرقه به شدت بپرهیزند.

فرج‌الهی: سران طوایف و عشایر انتخابات را همراهی کنند

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: اتحاد و انسجام در انتخابات برای حضور در پای صندوق‌های رای بسیار ارزشمند است که طوایف و عشیره‌های مختلف باید به آن توجهی ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: سران طوایف و قبایل در این خصوص مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌ها دعوت کنند و از ایجاد تفرقه و دو دستگی به شدت بپرهیزند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی این شهرستان همواره در عرصه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات حضوری همه جانبه و گسترده داشته‌اند و در انتخابات پیش‌رو نیز مشارکت حداکثری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در هندیجان بسترهای لازم برای برگزاری مناسب انتخابات فراهم شده است، بیان کرد: مهمترین بستر، ایجاد زمینه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: لحظه به لحظه از نگاه‌های مردم نسبت به انتخابات اخبار خوب و جدیدی می‌رسد که مهمترین خبر همان انگیزه و نشاط مردم برای حضور در انتخابات است.

فرج‌الهی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات نقش بسیار مهمی در سربلندی و عزت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و به طور قطع در روز 24 خرداد مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی حماسی بزرگ خلق خواهند کرد.

وی در پایان اظهار کرد: شعب اجرایی و اعضای و عوامل اجرایی هر شعبه اخذ رای مشخص شده است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول