اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

بیمارستان جدید مرند چشم انتظار تجهیز/ 14میلیارد تومان همچنان بلااستفاده مانده است

فرماندار مرند از سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خواست تا اقدامات لازم را برای تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان جدید فراهم کند.

بیمارستان جدید مرند چشم انتظار تجهیز/ 14میلیارد تومان همچنان بلااستفاده مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئولان در محل فرمانداری مرند برگزار شد، گفت: حساسیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری به حدی است که هر روز از سوی رسانه‌های بیگانه رصد می‌شود و تنها هدفشان عدم حضور حداکثری مردم در کنار صندوق‌های رای است.

فرماندار مرند در ادامه با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با هوشیاری کامل، بصیرت و آگاهی تمام در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: طبق نظرسنجی به عمل آمده بیش از 70 درصد مردم در انتخابات 24 خرداد شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مرند اظهار کرد: در این دوره از انتخابات 164 صندوق و شعبه اخذ رای برای دریافت آراء مردم در روز انتخابات پیش‌بینی شده است که از این میزان  145 صندوق ثابت و 19 صندوق سیار بوده و بیش از 2 هزار و 700 نفر در برگزاری انتخابات به عنوان عوامل اجرایی، امنیتی و نمایندگان فرمانداری فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه از روند تبلیغات کاندیدای شوراها و ریاست جمهوری در شهرستان ابراز رضایت کرد و افزود: در انتخابات شوراها مردم سرنوشت امور منطقه خودشان را به افرادی می‌سپارند که مدیر، مدبر و آشنا به کمبودها و نیازها جدی منطقه است.

رضوان اظهار کرد: بیش از 30 سال است که دشمنان با تحریم، تهدید و جنگ می‌خواهند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند ولی با هوشیاری و بصیرت مردم همچنین پیروی کردن از فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور در تمام صحنه‌ها، اهداف دشمنان اسلام را نقش برآب کرده و خواهند کرد.

فرماندار مرند گفت: مردم بزرگوار ایران اسلامی بنا به فرموده مقام رهبری با هر رایی که به صندوق‌ها خواهند انداخت به اهداف والای نظام اسلامی که توسط رهبر کبیر انقلاب و به دست نایب برحقش مقام معظم رهبری قرار گرفته رای می‌دهند.

رضوانی از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی خواست در روز انتخابات تمام امکانات ادارات اعم از نیروی انسانی، خودرویی و سایر امکانات در آماده‌باش کامل باشند تا در مواقع ضروری در اختیار ستاد انتخابات شهرستان باشند.

وی گفت: هیچ‌یک از مسئولان، پرسنل ادارات و نهادهای دولتی حق تبلیغ بر نفع و یا علیه هیچ‌کدام از کاندیداهای شوراها و ریاست جمهوری را در وقت ادرای ندارند مگر آنکه در مرخصی باشند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون وعده‌ها برای افتتاح بیمارستان جدید مرند با توجه به نیاز شدید اهالی این شهرستان که تاکنون به علت کم توجهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با وجود تحویل بیمارستان از سوی وزارت راه و شهرسازی هنوز تجهیز نشده، اقدامات اساسی را برای افتتاح این مرکز بهداشتی مهم دانست.

رضوانی گفت: تاکنون برای تکمیل و احداث ساختمان بیمارستان در سه طبقه بیش از 14 میلیارد تومان از بیت‌المال هزینه شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان مرند در خاتمه دو نفر از مسئولان جدید اداری مرکز بهداشت درمان و دانشگاه آزاد اسلامی را به ترتیب دکتر حسینعلی‌پور و دکتر میرزایی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه آزاد معرفی کرده و از خدمات مسئولان قبلی دکتر جمشیدی و دکتر سلمانپور تجلیل کرد.

بیش از 240 هزار نفر از جمعیت شهرستان مرند از تنها بیمارستان مرند با قدمت بیش از 60 سال خدمات می‌گیرند که امکانات کم آن قادر به پاسخگوی اهالی و مراجعه‌‌کنندگان از سایر نقاط و شهرهای همجوار همچنین کشور همسایه از جمله نخجوان و ترکیه نیست.

این امر باعث اعتراض مردم و حساسیت برای تکمیل بیمارستان جدید این شهرستان شده که وعده افتتاح آن در اواخر سال 91 از سوی مسئولان تا به امروز عملی نشده است.

انتهای پیام/‌60001/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول