اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار تهران:

انصراف حدادعادل تحسین برانگیز بود

مشاور شهردار تهران گفت: انصراف حدادعادل از انتخابات با هدف تقویت گفتمان پیشرفت از وقایع تحسین برانگیز انتخابات یازدهم است.

انصراف حدادعادل تحسین برانگیز بود

سید موسی پورموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد کناره‌گیری محمدرضا عارف از کاندیداتوری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با کناره‌گیری عارف، انتخابات وارد مرحله جدیدی شده و آرایش میان کاندیداها به شرایط حساسی رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه جریان اصلاحات با کناره‌گیری عارف به اجماع بر روی حسن روحانی رسیده است، بنابراین احتمال پیروزی جریان اصلاحات در انتخابات بسیار است.

مشاور شهردار تهران تصریح کرد: اما آرایش سیاسی انتخابات با آرایش مردمی و فردی انتخابات متفاوت بوده و به عبارت دیگر آرایش انتخاباتی امروز تقابل میان کارآمدی و ناکارآمدی است.

وی با اشاره به اینکه امروز برنامه محوری اصل مهمی است که مردم به آن نمره بالا می‌دهند ادامه داد: در آرایش انتخاباتی کنونی دوران گذار از رقابت سیاسی به رقابت فنی و کاری است چرا که رئیس جمهور یک مقام اجرایی است و باید برنامه قابل دفاع داشته باشد.

پورموسوی اذعان کرد: با توجه به اینکه جریان اصلاحات به اجماع رسیده است، اصولگرایان باید به منظور معرفی کاندیدای دارای رأی بالاتر اقدام کرده و بر روی آن اجماع کنند که این خود نکته قابل تأملی است.

وی با بیان اینکه انصراف حدادعادل از انتخابات با هدف تقویت گفتمان پیشرفت از وقایع تحسین برانگیز است، بیان داشت: بنابراین دیگران باید با بهره‌مندی از این فرصت باقی مانده به منظور کسب حداکثری آرای مردم انصراف داده و تنها کاندیدای برتر در عرصه بماند.

مشاور شهردار تهران خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم در صورت اجماع و معرفی نامزد برتر، اصولگرایان شاهد پیروزی قاطع در انتخابات خواهند بود.

انتهای پیام/2301/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول