اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عدم تمایل اصفهانی‌ها صورت گرفت

احتمال پرواز پروانه‌های زرین به همدان

با عدم تمایل اصفهانی‌ها در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، احتمال پرواز پروانه‌های زرین به همدان وجود دارد.

احتمال پرواز پروانه‌های زرین به همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با آغاز به کار ستادهای اجرایی بیست و هفتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شنیدیم که اصفهان که قرار بود به مدت پنج سال یا به طور دائم میزبانی این جشنواره را بر عهده داشته باشد، دیگر تمایلی به برگزاری این جشنواره ندارد.

این جشنواره در مدت زمان عمر خود به شهرهای زیادی سفر کرده است به طوری که در دوره‌ای شاهد برگزاری جشنواره در کرمان، سپس در تهران، پس از چند سال در اصفهان و بعد از برگزاری به مدت پنج سال در همدان، مجدد به اصفهان برگشت.

پس از اینکه این جشنواره از همدان رفت بسیاری از مردم و مسئولان مخالف رفتن این جشنواره بودند و در این راستا اقداماتی را برای بازگشت آن انجام دادند اما گویا رفتنی باید می‌رفت.

اما اقدامات و رایزنی‌های مسئولان ادامه یافت تا جایی که امروز با عدم تمایل اصفهان برای برگزاری این جشنواره، احتمال دارد پروانه‌های زرین به همدان پرواز کنند.

اما همانطور که ما شنیدیم گویا یزدی‌ها و کرمانی‌ها هم به شدت پیگیر برگزاری این جشنواره در شهر خودشان هستند که امیدواریم با علقه‌ای که با برگزاری پنج دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بین کودکان و نوجوانان همدانی ایجاد شده است، مسئولان همدانی تلاش خود را برای باز گرداندن این جشنواره به همدان به کار گیرند.

یکی از مسئولان مرتبط که نخواست نام او فاش شود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ما متقاضی برگزاری این جشنواره در همدان هستیم اما مسئولان استان نیز باید رضایت خود را از برگزاری این جشنواره در همدان اعلام کنند.

این در حالی است که پس از قطعی شدن عدم برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در همدان، مسئولان ارشد فرهنگی کشور وعده برگزاری جشنواره دیگری را به همدانی‌ها دادند که تاکنون محقق نشده است اما امیدواریم با مشکلی که در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان پیش آمده مسئولان کشوری به وعده خود عمل کنند و همین جشنواره که همدان سابقه برگزاری ان را دارد، به همدان واگذار کنند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول