اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 تیر‌ماه صورت می‌گیرد

برگزاری رقابت‏های انتخابی تکواندوی دختران خردسال استان تهران

رقابت‏های انتخابی تکواندوی دختران خردسال استان تهران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) 3 تیر‌ماه برگزار می‏شود.

برگزاری رقابت‏های انتخابی تکواندوی دختران خردسال استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نایب رئیس بانوان هیئت تکواندوی استان تهران پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست با شماری از مسئولان هیئت تکواندوی استان تهران در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: با اقدامات و برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته، به دنبال درخشش و تصاحب سکوهای برتر مسابقات قهرمانی کشور تکواندو در رده‏های سنی مختلف هستیم.

مرجان طاهری گفت: برای دستیابی به این موفقیت در سال جاری با همکاری کمیته‏های مختلف هیئت تکواندوی استان تهران، برنامه‏‏‏های منظم و منسجمی را در نظر گرفته‏ایم که هم‏اکنون و بر اساس شرایط و نیاز زمانی در مرحله اجرا قرار دارند.

وی افزود: براساس اولویت‏بندی رقابت‏های قهرمانی کشور در سال جاری، ابتدا مسابقات انتخابی خردسالان را برگزار کردیم و پس از چند مرحله انتخابی و اردوهای آماده‏سازی از میان هوگوپوشان مدعی در نهایت 25 تکواندوکار را برای حضور در رقابت‏های قهرمانی کشور برگزیدیم.

*برنامه‏ریزی برای درخشش در هجدهمین دوره رقابت‏های قهرمانی

نایب رئیس بانوان هیئت تکواندوی استان تهران افزود: در حال حاضر به منظور درخشش در هجدهمین دوره رقابت‏های قهرمانی کشور، تمرینات خود را زیر نظر گیتا ویسی، سرمربی تیم، مریم حجتی، منصوره کیایی، مرضیه سلیم، آزاده فرهانی، سکینه حسن‏زاده و ابراهیمی به عنوان مربیان تیم در خانه تکواندوی پایتخت برگزار می‏کنند.

طاهری گفت: بر اساس برنامه‏ریزی و هماهنگی صورت گرفته، رقابت‏های انتخابی آزاد خردسالان دختر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، روز دوشنبه سوم تیرماه برگزار خواهد شد و از میان هوگوپوشان سراسر استان تهران بهترین نفرات را به نخستین اردوی آمادگی دعوت خواهیم کرد.

وی گفت: تمام سعی خود را می‌کنیم تا با تمام توان و قدرت در رقابت‏های قهرمانی کشور حاضر شویم و با کسب عنوان قهرمانی به افتخاراتمان اضافه کنیم.

*کمیته‏های هیئت تهران برای نخستین بار مستقل عمل می‏کنند

نایب رئیس بانوان هیئت تکواندوی استان تهران اظهار کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته و با توجه به توانمندی بالای مسئولان و اعتماد به عملکرد آنان به منظور بالا بردن توانمندی کمیته‏ها و برگزاری منظم برنامه‏های هیئت در سال جاری، برای نخستین بار همه کمیته‏ها به طور مستقل عمل خواهند کرد و همه مسئولیت‏ها بر عهده مسئولان کمیته‏هاست.

طاهری افزود: به طور حتم این تصمیم و تغییرات برای رشد و ارتقای تکواندوی تهران مثمر‌ثمر خواهد بود.

نایب رئیس بانوان هیئت تکواندوی استان تهران گفت: با توجه به مدیریت خوب کمیته‏های هیئت تکواندوی استان تهران از این پس شاهد پیشرفت قابل توجهی در تمام بخش‏ها خواهیم بود.

انتهای پیام/2568/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول