اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان:

مردم در انتخابات حضور گسترده‌ای خواهند داشت

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری از شور و نشاط بالایی در بین مردم برخوردار است، گفت: این شور و نشاط مردم نشان از این است که در انتخابات حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

مردم در انتخابات حضور گسترده‌ای خواهند داشت

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم دشمنان را از اهدافشان ناامید می‌کند، اظهار کرد: ملت ایران در طول 34 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با حضور گرم خود از انقلاب و اسلام حمایت می‌کنند.

وی حضور مردم در انتخابات را سبب سربلندی و پیروزی نظام در همه مراحل انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور ملت ایران سبب ناکامی دشمنان در رسیدن به نیت شوم و پلید آنان شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات در کنار اسلامیت انقلاب سهم تعیین کننده‌ای در پیش‌برد اهداف انقلاب اسلامی دارد.

وی حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را سبب حرکت و هدایت کشورمان به سمت قله‌های عزت و پیشرفت دانست و اظهار کرد: چشم جهانیان به حضور مردم در انتخابات آتی ایران دوخته شده است.

بابایی تصریح کرد: حضور قوی و پررنگ مردم در انتخابات نشانه قدرت، عظمت و اقتدار ایران و اسلام است.

وی با بیان اینکه حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات دشمنان را امیدوار می‌کند، گفت: ملت ایران همچون گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات و در همه مراحل سخت و دشوار به حمایت نظام اسلام و خون شهدا و ایثارگری ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران برای عزت، اقتدار و سربلندی و آبادانی کشورمان حضور با شکوهی در انتخابات خواهند داشت، تصریح کرد: با انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان به اهداف خود می‌رسد.

وی با بیان اینکه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری از شور و نشاط بالایی در بین مردم برخوردار است، اذعان داشت: این شور و نشاط مردم نشان از این است که ملت ایران در انتخابات حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

بابایی به برنامه‌های مختلف صدا و سیما درباره انتخابات اشاره کرد و افزود: برنامه‌های کاندیداها در شهر و روستاهای کشورمان با استقبال مردم رو به رو شده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم ملت ایران با شور و نشاط در روز 24 خردادماه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و بار دیگر صلابت و عزت خود را به چشم جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/73008/ط30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول