اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

سوابق کاری 34 ساله ولایتی خالی از هرگونه زاویه‌ای با رهبری است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در سوابق 34 ساله ولایتی زاویه‌ای با رهبری وجود نداشته و ولایت پذیری و تبعیت از ولایت وی ثابت شده است.

سوابق کاری 34 ساله ولایتی خالی از هرگونه زاویه‌ای با رهبری است

محمداسماعیل سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ولایتی با توجه به شرایط موجود فعلی و مشکلات اقتصادی و سایر مسائل می‌تواند ناهماهنگی‌های به وجود آمده را با استفاده از نفرات موثر هماهنگ کرده و راه حل‌های مناسبی را جهت ثبات اقتصادی، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ارائه نماید.

وی تجربه در دیپلماسی را در موقعیت کنونی کشور یکی از شاخصه‌های مهم برای حمایت از ولایتی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دشمن تلاش دارد تا کشور را در سطح بین‌الملل به انزوا بکشاند و برای برون رفت از این مشکل دیپلماسی قوی و تهاجمی کارساز خواهد بود.

سعیدی خاطر نشان کرد: ولایتی تجربه‌ای چندین ساله در عرصه دپیلماسی در شرایط مختلف از جمله در ایام 8 سال دفاع مقدس داشته و این تجارب زمینه ساز تحرکات دیپلماتیک موفقیت آمیز برای برون رفت از انزوای بین‌المللی خواهد بود. 

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول