اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتظار اقشار مختلف مردم بروجرد از سکاندار جدید پاستور

رئیس‌جمهوری در تراز دهه پیشرفت و عدالت

رئیس جمهور آینده باید با در نظر گرفتن اولویت پیشرفت و عدالت برای اشتغال جوانان و سپس امنیت شغلی آنان تلاش کند.

رئیس‌جمهوری در تراز دهه پیشرفت و عدالت

 به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، تا چند روز دیگر، روز بزرگ و تاریخی برای ملت ایران است و روزی سرنوشت‌ساز که مردم با تک‌تک رأی‌های خود رئیس جمهور کشور را برای چهار سال آینده انتخاب می‌کنند.

ملت ایران با آگاهی کامل و بصیرت فردی اصلح را انتخاب می‌کنند و مانند انتخابات گذشته سربلند و پیروز بیرون می‌آیند و دین خود را به آنهایی که برای آزادی این مرزو بوم جان خود را فدا کردند، ادا خواهند کرد.

مردم در روز 24 خرداد به پای صندوق‌های رأی می‌روند و اجازه نمی‌دهند که سرنوشت کشور به دست بیگانگان بیفتد و نشان می‌دهند که آینده کشور برای آنها اهمیت خاصی دارد.

یک کارگر بروجردی در گفت‌وگو با فارس گفت: رئیس جمهور آینده باید توانایی این را داشته باشد که پاسخگوی بخش زیادی از خواسته‌های مردم باشد.

محمد بشیری افزود: رئیس جمهور آینده باید به وضعیت کارگران و امنیت شغلی آنها توجه کند، چراکه من 15 سال است که در یک کارخانه کار می‌کنم، اما قرارداد ما برای کار به صورت هر ماه بسته می‌شود و ممکن است که سر ماه این کارخانه نیاز به همکاری ما نداشته باشد و از کار بیکار شویم.

وی بیان کرد: مشکلات اقتصادی قشر کارگران را بسیار تحت تأثیر قرار داده و فشار آن برای ما بسیار زیاد است و همچنان حقوق ما جوابگوی نیازهای روزمره ما نیست.

بشیری اضافه کرد: اکنون که زمان تبلیغات است، کاندیداها وعده‌هایی را به مردم می‌دهند و من انتظار دارم که منتخب مردم در روز 24 خرداد در مدت کوتاهی این وعده‌ها را عملی کند.

یک کارمند نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: هشت سال است که در یکی از ادارات مشغول به کار هستم، اما هنوز قرارداد رسمی ندارم و این یک مشکل بزرگ برای من است.

امین پیرهادی بیان کرد: انتظار دارم که رئیس جمهور آینده برای وضعیت کار و قراردادها در ادارات برنامه‌ریزی کند تا پاره‌ای از این مشکلات مرتفع شود.

یک فرهنگی نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که با ظلم، فساد و پارتی‌بازی مبارزه جدی کند و همواره پیرو ولایت فقیه باشد.

پروین خورشیدی اضافه کرد: امروز که دشمنان نظام تمام تلاش خود را برای تفرقه‌افکنی و اختلاف بین مسئولان به کار بسته‌اند، سیاست و راهکار عملی رئیس جمهور آینده می‌تواند نقشه دشمنان را نقش برآب کند و اتحاد و همبستگی نیز افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: فردی که در روز 24 خرداد با رأی‌های مردم ایران انتخاب می‌شود، مسئولیت سنگینی را باید بپذیرد و باید با صداقت در عمل کار خود را آغاز کند.

خورشیدی یادآور شد: فردی که به عنوان برگزیده مردم در روز انتخابات انتخاب می‌شود، باید از توانایی لازم برای حل مشکلات برخوردار باشد و در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده داشته باشد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید به جوانان بها دهد و برای اشتغال بعد از تحصیل آنها چاره‌اندیشی کند، چراکه امروزه بیکاری در بین جوانان بزرگترین مشکل است و به دنبال آن مشکلاتی دیگر برای آنها به وجود می‌آید.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، ملاک انتخاب یک کاندیدا باید معیارهای حقیقی، متعهد، امین بودن، توانمند بودن در عرصه مدیریت کشور و از همه مهم‌تر پایبندی به ارزش‌های اسلام، انقلاب و امام (ره) باشد و مردم در این چند روز باقی‌مانده با تحقیق بیشتر و آگاهانه کسی را میهمان پاستور کنند که علاوه بر داشتن ویژگی‌های یاد شده، دارای قابلیت‌های لازم برای عملی کردن وعده‌های داده شده به مردم باشد.

گزارش از مرجان سلیمانی

انتهای پیام/2304/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول