اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

نماینده پارلمان عراق در بیانیه‌ای مورد تاکید قرار داد:

اردوغان عامل مشکلات منطقه است/مردم ترکیه باید اردوغان را برکنار کنند

یکی از نمایندگان پارلمان عراق از فراکسیون ائتلاف ملی تاکید کرد که اردوغان به دلیل رابطه با اسرائیل و تروریسم عامل تمام مشکلاتی است که منطقه با آن مواجه است و مردم ترکیه باید وی را برکنار کنند.

اردوغان عامل مشکلات منطقه است/مردم ترکیه باید اردوغان را برکنار کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در عراق، «کریم علیوی»، نماینده پارلمان عراق از فراکسیون ائتلاف ملی این کشور «رجب طیب اردوغان»، نخست وزیر ترکیه را به طاغوت تشبیه و تاکید کرد که وی به دلیل رابطه مستحکم و گسترده‌ای که با اسرائیل و تروریسم دارد، عامل تمام مشکلاتی است که در منطقه درگیر آن است.

علیوی در بیانیه‌ای درباره اعتراض‌های مردمی در ترکیه و سرکوب آن توسط حکومت آن کشور اعلام کرد که حکومت ترکیه نه به ملت خود و نه به ملل منطقه توجهی ندارد و بی‌توجهی وی به مردمش و ملل منطقه موجب شده تا اردوغان به مردم خود و مردم دیگر کشورهای منطقه تعدی و تجاوز کند و خود را حاکم نظامی خاورمیانه بداند.

وی افزود: مردم ترکیه هم اکنون به این باور رسیده‌اند که اردوغان شایسته اداره چنین مرحله‌ای نیست و ترکیه را وارد روابط نامناسب و بحرانی با کشورهای همجوار خود کرده است.

این نماینده پارلمان عراق در ادامه از مردم ترکیه خواست تا این طاغوت را از پیش رو بردارند، چون وی تلاش دارد تا ترکیه را از طریق تقویت روابطش با اسرائیل و تروریسم و سازمان القاعده درگیر جنگ کند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول