اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

غربی‏ها دچار سقوط اخلاقی و فرهنگی شده‏اند/ همه باید گفتمان رهبری را به عنوان قول صریح بپذیرند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: غربی‏ها دچار سقوط اخلاقی و فرهنگی شده‏اند و امروز همه باید گفتمان رهبری را به عنوان قول صریح بپذیرند.

غربی‏ها دچار سقوط اخلاقی و فرهنگی شده‏اند/ همه باید گفتمان رهبری را به عنوان قول صریح بپذیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی استادحسینی در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان سمنان با محوریت «اطلاع‌رسانی و تبلیغات برگزاری شکوهمند انتخابات» که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و بیش از 60 نفر از اعضای روابط عمومی ادارات استان در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امروز ایران در موقعیت حساس و خطیری قرار دارد؛ چرا که بیش از 200 رسانه دیداری و شنیداری در آن طرف مرز‌ها، حرف‌های ضد انقلابی علیه ایران می‌زنند.

وی افزود: به اذعان غربی‌ها، مردم ایران را نمی‌توان با زور و فشارهای اقتصادی از بین برد؛ بنابراین دشمنانمان شیوه‌شان را تغییر داده‌اند و درصدد کمرنگ‌کردن اعتقادات دینی و انحراف فکری و ذهنی جوانان این مرز و بوم برآمده‌اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اگر ملت ایران عاشورایی و علوی نبود؛ چه بسا در مقاطع مختلف برابر توطئه‌های مختلف با شکست مواجه می‌شدیم.

استادحسینی افزود: با وجود اینکه تمدن غرب در حال فروپاشی است و غربی‏ها دچار سقوط اخلاقی و فرهنگی شده‏اند؛ اما حاضر نیستند تمدن اسلامی و قول و گفتمان رهبری را به عنوان قول صریح بپذیرند.

وی با تأکید بر حضور حماسی مردم در انتخابات آتی بیان کرد: همه تلاش دشمنان انقلاب و نظام اسلامی این است که حماسه سیاسی و اقتصادی خلق نشود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: حماسه بزرگ سیاسی منوط به حضور پرشور و گسترده مردم و انتخاب اصلح بر اساس کارآمدی و ارزش‌مداری است.

انتهای پیام/74005/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول