اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

در دومین بیانیه انتخاباتی تشریح شد

دلایل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی برای حمایت از نامزدی جلیلی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در بیانیه ای دلایل حمایت خود را از نامزدی سعید جلیلی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

دلایل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی برای حمایت از نامزدی جلیلی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در دومین بیانیه انتخاباتی خود دلایل حمایت از کاندیداتوری دکترسعید جلیلی را اعلام کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

رقابت های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شور و نشاط ادامه دارد تا زمینه را برای تحقق حماسه سیاسی آماده نماید. در این میان اعلام برنامه ها ازسوی نامزدهای محترم و مشی انتخاباتی آنان از موارد بسیار مهم در جهت سمت و سو دادن و هدایت افکار عمومی به سوی آن هاست. دکتر سعید جلیلی که با شعار  مقاومت، عدالت و پیشرفت وارد عرصه انتخابات شده پرچمدار گفتمانی است که جزو اهداف ذاتی انقلاب اسلامی است. کانون دانشگاهیان لازم می داند تا در این شرایط نکاتی را به اطلاع ملت بزرگ ایران برساند:

1. دکتر سعید جلیلی با خصایصی چون ساده زیستی، مقاومت، شجاعت، جوان و پرنشاط بودن و نیز افتخار جانبازی در دفاع مقدس توانسته است به عنوان شخصیتی که خود را ملتزم به گفتمان انقلاب اسلامی می داند معرفی کند. پی گیری مشی تبلیغاتی سالم و به دور از اسراف و ارائه راه کارهای عملی و پرهیز از شعارگرایی در این مدت باعث افزایش چشمگیر اقبال مردمی به سوی ایشان شده است. نظر سنجی ها، جهش آرای دکتر جلیلی را به خوبی نشان می دهد که بیانگر این نکته مهم است که مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخاب رئیس جمهور خود به ملاک های والایی چون مقاومت، عدالت، پیشرفت، معنویت، سازش ناپذیری و ارزش های والای انقلاب اسلامی دقت و توجه بالایی دارند.

2. شخصیت مردمی و ارزشی دکتر جلیلی و اقبال مردم و حمایت بسیاری از علما و نخبگان دانشگاهی به ایشان باعث به تکاپو افتادن  بدخواهان داخلی و خارجی انقلاب شده است و تخریب ها را بر علیه ایشان که در واقع تخریب گفتمان مقاومت و ارزش های انقلاب است، آغاز کرده اند.  نشست های مشترک ضد انقلاب و معارضین با جمهوری اسلامی در خارج از کشور در جهت تخریب و ترور رسانه ای شخصیت ایشان و شبهه افکنی های جریان های همسو با غرب بر علیه گفتمان مقاومت، نشان دهنده باور دشمنان نظام به شخصیت سازش ناپذیر و مقاوم ایشان است که راه را بر فتنه ها و  تضعیف های طراحی شده از سوی دشمن می بندد و توان بازتاب و اشاعه گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان فزونی می یابد. همانگونه که پیروزی در دفاع مقدس و ورود ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و پیشرفتهای بزرگ هسته ای در سایه گفتمان امام، رهبری و مقاومت در برابر زیاده گویی های دشمنان به دست آمده است، حضور دکترجلیلی در عرصه انتخابات و حمایت گسترده مردمی از ایشان، برای غرب پیام روشن و  واضحی دارد و آن این که گفتمان مقاومت در کشور ما همچنان ادامه خواهد داشت.

3. بی شک دکتر سعید جلیلی را می توان به دلیل قاطعیت، اخلاق گرایی و متانت در گفتار پیروز مناظره های 3 گانه دانست. آنجا که افتخار مقاومت و ایستادگی را با هیچ چیز عوض نکرد و نشان داد که او همچنان مرد جدی سیاست های هسته ای است. مردی که رمز پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را تکیه بر ایمان و استقامت می داند.

4. کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بر این باور است که دکتر سعید جلیلی با دارا بودن نقاط قوت امروز، بر نقاط ضعف آن نیز اشراف داشته و راهکار های برون رفت از آن را به صورت عملیاتی در برنامه های خود دارد؛ تا ضمن حل مشکلات داخلی به وی‍ژه مسائل اقتصادی با محوریت تقویت تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی، عدالت در توزیع منابع و عدالت ساختاری، در حوزه سیاست خارجی با رویکرد مقاومتی مبتنی بر عزت ملی عمل نماید.

5. ما بر این باوریم ساده زیستی و  پرهیز دکتر جلیلی از خرج های گزاف انتخاباتی که از رسومات اشرافی گری در مبارزات انتخاباتی است، باعث شده است تا هر ایرانی پایبند به گفتمان عدالت ومقاومت خود ستادی برای ایشان باشد چرا که إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا، (کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده‏اند به زودى خداى رحمان براى آنان محبتى در دلها قرار مى‏دهد).امید است در سایه مقاومت، دهه چهارم انقلاب اسلامی با تحقق کامل عدالت و پیشرفت وارد مرحله دیگری از حیات متعالی خود شود.

6. کانون دانشگاهیان از اقدام ارزشمند، انقلابی و مدبرانه معلم اخلاق جناب  آقای دکتر حداد عادل در اعلام انصراف از نامزدی انتخابات سپاس قلبی خود را اعلام می کند. و امیدوار است که در آستانه انتخابات سرنوشت ساز و خطیر 24 خردادماه، شاهد پیروزی گفتمان مقاومت، عدالت و پیشرفت باشیم.

باآرزوی توفیق و سربلندی ایران اسلامی- کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

/انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول