اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

شبکه اطلاع‏رسانی ویژه نظام اسلامی ایجاد شود/ کارآمدی و ارزش‌مداری نباید مورد غفلت واقع شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: ایجاد شبکه اطلاع‏رسانی از ضروریات‏ فعلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

شبکه اطلاع‏رسانی ویژه نظام اسلامی ایجاد شود/ کارآمدی و ارزش‌مداری نباید مورد غفلت واقع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان سمنان با محوریت «اطلاع‌رسانی و تبلیغات برگزاری شکوهمند انتخابات» که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و بیش از 60 نفر از اعضای روابط عمومی ادارات استان در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت روابط عمومی از آنجا آشکار می‌شود که پیامبران برای اطلاع‏رسانی دینی از مبلغان و شبکه‌های اطلاع‌رسانی استفاده می‌کردند.

وی افزود: باید پیام دین و انقلاب را در قالب گفتمان انقلاب برای مردم جهان تبیین کنیم؛ البته تا کنون در این زمینه اقدامات گسترده‌ای انجام شده است و به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‏ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای انقلاب و نظام را به صورت کامل و جامع برای نسل‏های سوم و چهارم انقلاب بازگو کنند.

رعایتی بیان کرد: با توجه به اینکه دشمن از رسانه‌های جمعی به نحو مطلوبی استفاده می‌کند، ایجاد شبکه اطلاع‏رسانی از ضروریات‌های فعلی نظام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: حق مردم این است که از فعالیت‏ها و عملکرد دستگاه‏هایی اجرایی اطلاع یابند.

وی افزود: انقلاب ما، انقلاب ارزش‌هاست و وظیفه روابط عمومی‌ها در این راستا حفظ ارزش‌هاست؛ روابط عمومی‌ها باید صداقت در گفتار و عمل داشته باشند و از دروغ‌پردازی و غلو بپرهیزند و در حقیقت تبلیغ و اطلاع‌رسانی باید جذاب و توأم با ابتکار و خلاقیت باشد.

رعایتی با اشاره به انتخابات آتی افزود: دو ویژگی کارآمدی و ارزش‌مداری نباید مورد غفلت واقع شود و بر اساس این دو ویژگی، باید با حضوری گسترده و حداکثری و انتخابی اصلح در انتخابات 24 خرداد ماه حضور داشته و حماسه‌ مهم سیاسی را خلق کنیم.

انتهای پیام/74005/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول