اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ناصر قندیل عنوان کرد

استقرار سامانه اس ۳۰۰ از یک سال پیش در سوریه/ اتاق عملیات صهیونیست‌ها در القصیر

یک تحلیلگر مسائل راهبردی گفت: سامانه موشکی اس ۳۰۰ از یک سال پیش در سوریه مستقر شده است.

استقرار سامانه اس ۳۰۰ از یک سال پیش در سوریه/ اتاق عملیات صهیونیست‌ها در القصیر

به گزارش فارس به نقل از الحدث، حزب بعث سوسیالیست عربی شاخه جنوب با بر پایی نشستی سیاسی با ناصر قندیل نماینده سابق پارلمان لبنان سیزدهمین سالروز رحلت حافظ اسد رئیس جمهور سابق سوریه را گرامی داشت. در این دیدار برخی از شخصیت‌های لبنانی نیز حضور داشتند.

قندیل در اظهاراتی در این نشست گفت که سامانه موشکی اس 300 از یک سال پیش در سوریه مستقر شده است؛ البته اتفاقاتی که افتاده باعث شده دست مقامات سیاسی و نظامی سوریه در استفاده از تمامی انواع سلاح شامل سامانه اس 300 و موشک‌های یاخونت یا اسکندر علیه اسرائیل در صورت انجام هر تجاوز جدید باز باشد. بویژه موشک‌های اسکندر که از طریق سامانه پاتریوت قابل رهگیری نیستند و کلاهک‌های انفجاری با وزن 500 کیلوگرم حمل می‌کنند.

وی تصریح کرد که شهر القصیر یک اتاق عملیات اسرائیل داشت و اسرائیل معتقد بود که حضور تروریست‌ها در القصیر و مدیریت معرکه سوریه از آنجا به معنی محاصره مقاومت در منطقه هرمل بود.

قندیل با اشاره به اینکه برخی کارشناسان خارجی و از جمله اسرائیلی در القصیر حضور داشتند؛ گفت که القصیر الان در دست مقاومت است و همین موضوع سلاحی برای از بین بردن توازن موجود و بازدارنده در برابر اسرائیل است.

وی با اشاره به سناریوی ارتش آزاد سوریه در اشغال منطقه القنیطره با کمک رژیم صهیونیستی گفت که البته ارتش عربی سوریه در چند ساعت این پروژه مشکوک را ناکام کرد و مانع از اجرای آن شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول