اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

وظیفه پاسداران مسلح شدن به سلاح صبر و بصیرت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: وظیفه پاسداران انقلاب اسلامی مسلح بودن به صبر و بصیرت است.

وظیفه پاسداران مسلح شدن به سلاح صبر و بصیرت است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) یگانه پاسدار بشریت و روز پاسدار اظهار کرد: نام گذاری این روز نشانگر اهمیت خاص این نهاد مقدس است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دست مبارک امام خمینی (ره) غرس شد و در طول عمر این نهاد دارای برکات فراوانی برای ملت ایران بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان؛ امام حسین (ع) را اوج حماسه‌گری در دفاع و پاسداری از حریم دین دانست و تصریح کرد: پاسداران با الگو قرار دادن و بهره‌گیری از مکتب امام حسین (ع) مسیر علی‌ابن ابی‌طالب را طی می‌کنند.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ دستاوردهای انقلاب از بدو شکل‌گیری این نهاد تا به امروز است.

حجت‌الاسلام معبودی با بیان اینکه پاسداران در مقابل تهدیدات دشمنان، همیشه در صحنه حضور دارند، اظهار کرد: پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس با همکاری و همراهی نیروهای مردمی و نیروهای نظامی توانستند یک حماسه کم‌نظیر خلق کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در دوران دفاع مقدس انقلاب را به چالش کشیدند و کشورمان را دچار مشکل کردند، گفت: سپاه و نیروهای نظامی و رزمندگان مردمی در این دوران پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حماسه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس در طول تاریخ کشورمان بی‌نظیر بوده است، افزود: با ایستادگی ملت ایران؛ دشمنان نتوانستند وجبی از خاک کشورمان را به تصرف خود درآورند.

وی به وظیفه پاسداران در این برهه از انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا وظیفه پاسداران مسلح بودن به صبر و بصیرت است.

حجت‌الاسلام معبودی با بیان اینکه پاسداران با معنویت و نزدیک شدن به خداوند رسالت خود را به خوبی ایفا می‌کنند، اظهار داشت: پاسداران باید از نظر معنویت خود را به مرحله عالی برسانند و  در کنار معنویت و عنایت به منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

انتهای پیام/73008/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول