اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

با صدور بیانیه‌‌ای عنوان شد

حمایت جبهه جوانان نسل سوم انقلاب از جلیلی

جبهه جوانان نسل سوم انقلاب با صدور نامه‌ای خطاب به جلیلی وی را تنها کاندیدای اصلح حاضر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و تنها مصداق بیانات رهبر فرزانه انقلاب دانست.

حمایت جبهه جوانان نسل سوم انقلاب از جلیلی

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه جوانان نسل سوم انقلاب با صدور نامه ای خطاب به جلیلی وی را تنها کاندیدای اصلح حاضر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و تنها مصداق بیانات رهبر فرزانه انقلاب دانست و به دلیل اتخاذ مواضع انقلابی در مناظره ها و ادامه گفتمان انقلاب اسلامی از ایشان تشکر کرد.

دربخشی از نامه اعضای جبهه جوانان نسل سوم انقلاب درباره حمایت از جلیلی آمده  است: بیانات رهبر انقلاب، فصل‌الخطاب معیارها و عیارها است. قانون‌مداری، مردم‌داری، مدیریت، تخصص، روحیه انقلابی و ساده‌زیستی، سازش‌ناپذیری و دور بودن از کانونهای قدرت و ثروت از جمله ویژگی‌هایی است که ایشان بارها و بارها برای رییس جمهور آینده بر شمرده‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه با بیان اینکه ما، جمعی از جوانان فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با ایجاد جبهه جوانان نسل سوم انقلاب، پس از رصد فضای انتخاباتی کشور و گزینه‌های مطرح، این اشخاص را حائز تمام این ویژگی‌ها نمی‌دانیم آمده است: ضمن احترام و پاسداشت خدمات تک تک این بزرگواران، سعید جلیلی را به عنوان فردی که معیارهای رهبری را در خود دارد، برای احراز مقام اجرایی کشور بهترین گزینه یافته ایم.

در پایان این بیانیه عنوان شده است: جبهه جوانان نسل سوم انقلاب با ایجاد ستادهای انتخاباتی در سطح کشور با شعار " مقاومت رمز پیشرفت" فعالیت تبلیغاتی خود را برای حضرتعالی به صورت صد در صد خودجوش و مردمی آغاز کرده و در این راستا در کنار برنامه های پیش بینی شده، آماده اجرای برنامه های اخلاق مدار تبلیغاتی شما است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول