اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اشتغال، مسکن و ازدواج آسان در اولویت است

مثلث انتظارات جوانان از رئیس جمهور یازدهم

جوانان شهرستان دورود از رئیس جمهور آینده انتظار دارند، تا با نگاه ویژه‌ای مشکل اشتغال، مسکن و ازدواج را برطرف کند.

مثلث انتظارات جوانان از رئیس جمهور یازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، تنها چند روز دیگر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، انتخاباتی که یک بار دیگر به تمام مردم جهان نشان می‌دهد که مردم ایران از عهدی که با شهدا و امام شهدا بسته‌اند، دست نخواهند کشید و با حضور خود در پای صندوق‌ها مهر سکوتی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی می‌زنند.

با نزدیک شدن به روز انتخابات شور انتخاباتی بیش از پیش در میان مردم موج می‌زند و در هر گوشه را که نظاره می‌کنیم، بحث‌های داغ انتخاباتی برپا بوده و هر کس در حال بحث در مورد کاندیدای مد نظر خود و انتظارات از وی است.

براین اساس برای تهیه گزارش در این محافل و بحث‌ها شرکت کردیم، تا بدانیم مردم از رئیس جمهور خود چه می‌خواهند؟

میثم احمدی در گفت‌وگو با فارس گفت: ابتدا باید بر این نکته تاکید کنم که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از همه چیز مهمتر است، چراکه رأی ما در مرحله نخست یک آری دیگر است، به نظام و رهبری و در مرحله دوم باعث انتخاب رئیس جمهور می‌شود.

وی افزود: همه ما مشکلات مردم را می‌دانیم و قطعا کسی که خود را برای رئیس جمهور شدن وارد عرصه انتخابات کرده است، از مشکلات مردم خبر دارد و باید برای رفع این مشکلات هرچه سریع‌تر اقدام کند.

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود اظهار داشت: متأسفانه در این مدت مشکلات اقتصادی یکی از بزرگترین مشکلات مردم ایران شده است، به نحوی که خانواده‌های کم بضاعت دیگر توانایی مقابله با این مشکلات را ندارند.

وی افزود: امیدوارم رئیس جمهور آینده هرچه سریع‌تر اقتصاد ایران را از این وضعیت بد خارج کند.

رحمان یزدانی نیز بیان داشت: ازدواج یکی از مشکلات مردم ایران است که متأسفانه طی چند سال گذشته این وضعیت بهبودی نداشته و سال به سال شرایط حادتر می‌شود.

وی افزود: بالا رفتن سن ازدواج در جامعه نتیجه بسیار بدی به دنبال دارد که رئیس جمهور آینده باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد و آسان کردن ازدواج را در اولویت کاری خود قرار دهد.

خانم عباسی در گفت‌وگو با فارس در دورود گفت: هرشب که می‌خوابیم می‌بینیم که فردا قیمت‌ها تغییر می‌کند و شاهد هیچ‌گونه ثباتی در بازار و اقتصاد نیستیم و این یک آفت به حساب می‌آید.

وی افزود: در قرن اخیر همیشه تورم وجود داشته است، نه در ایران بلکه در کل جهان ولی در این مدت اخیر شاخص تورم در ایران به طور عجیبی بالا رفته است که باید هرچه سریع‌تر به این امر رسیدگی شود.

زهرا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: متأسفانه در دوران تبلیغات بعضی از کاندیداها برای کسب آرای بیشتر وعده‌هایی می‌دهند که در آینده نمی‌توانند آن‌ها را اجرا کنند، پس در همین مرحله اول کاندیداها وعده‌های دست نیافتنی و واهی به مردم ندهند.

تقی یوسفی در مورد انتظارات از رئیس جمهور آینده به خبرنگار فارس گفت: یک جوان باید به آینده خود امیدوار باشد و بداند که در پایان دوره تحصیل خود به فراخور توانایی‌های خود می‌تواند در یک جا کار کند، اما در حال حاضر بیکاری در جامعه ما بی‌داد، می‌کند.

وی افزود: درد مشترک جوانان ما مشکل اشتغال است که باید با نگاه ویژه‌ای به این موضوع پرداخته شود، نه اینکه در شعار به آن بپردازیم.

رضا رحمتی در گفت‌وگو با فارس گفت: رئیس جمهور آینده باید مطیع ولایت فقیه و رهبری باشد، چرا که هر کجا از مسیر رهبری خارج شدیم، جامعه‌مان در یک چالش عظیم فرو رفته است.

رحمتی افزود: کاندیدا‌ها باید مرز خود را با فتنه 88 و فتنه‌گرها مشخص کنند، چراکه فتنه‌گران دشمنان نظام و رهبری هستند.

گزارش از توحید وانشانی

انتهای پیام/2304/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول