اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقاتهرانی در قزوین:

رئیس جمهوری اسلامی است که اقتصاد اسلامی را اجرا کند

دبیرکل جبهه پایداری در تشریح مؤلفه‌های رئیس جمهور اصلح گفت: ‌رئیس جمهوری اسلامی است که اقتصاد اسلامی را همانند دوران حضرت علی(ع) در جامعه اجرایی کند.

رئیس جمهوری اسلامی است که اقتصاد اسلامی را اجرا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی در همایش چرا جلیلی اصلح است، که به همت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انبیاء آمده‌اند تا انسان را از نظر معنوی رشد و کمال دهند و این آموزش راه و رسم زندگی حلال شیوه پیامبران است.

وی افزود: هیچکس نمی‌تواند آزادی انسان‌ها را محدود کند الا خداوند و همه مردم در هر جایگاهی که هستند باید فعالیت‌های خود را مطابق با رضای خداوند پیش ببرند.

دبیرکل جبهه پایداری عنوان کرد: در وادی سیاست نیز همین طور است و باید در میان مدیران نیز نظر اسلام شرط باشد نه نظر شخصی و در هر امری اجازه اسلام را در نظر گرفت.

آقا‌تهرانی تصریح کرد: همانطور که انجام واجبات قانون دارد در سیاست نیز می بایست با بینش عمل کرده و بایدها و نبایدهای الهی را مدنظر قرار داد.

وی با بیان این مطلب که دو نوع اخلاق اسلامی وجود دارد خاطرنشان کرد:‌باید برای سرای آخرت کار کرد نه دنیا و این کار کردن برای خدا و آخرت باید در همه عرصه‌های زندگی انسان مورد توجه قرار گیرد.

دبیرکل جبهه پایداری با تشریح بایسته‌های اقتصاد علوی  بیان داشت: اقتصاد علوی اقتصادی با سخاوت است ولی حضرت علی(ع) این سخاوت را در استفاده از بیت‌المال به خرج نمی‌داد. نمونه آن نیز آتشی است که به برادر خود نزدیک کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولی که با ماشین دولتی به سفر چالوس می‌رود لقمه حرام به او مزه کرده و باید این توجه را در دقت انتخاب مدیران داشته باشیم.

آقاتهرانی تاکید کرد: رئیس جمهور اسلامی باید اقتصاد اسلامی را در جامعه اجرا کند همانطور که در زمان حضرت علی (ع) انجام می‌شد.

انتهای پیام/2667/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول