اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با فارس:

کاپیتانی برایم مهم نیست/ فوتبال خوزستان نیازمند سازماندهی است

مدافع کهنه کار استقلال صنعتی گفت: کاپیتانی در تیم برای من مهم نیست، هدف ما این است که بتوانیم در لیگ موفق باشیم تا مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

کاپیتانی برایم مهم نیست/ فوتبال خوزستان نیازمند سازماندهی است

سهراب بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: استقلال خوزستان تیم حرفه‌ای و خوبی است مسئولین استقلال به من پیشنهاد دادند من هم پذیرفتم.

وی گفت: ویسی با من مذاکراتی داشته و خواستار حضورم در استقلال صنعتی بودند و من هم قبول کردم، امیدوارم بازیکن موثری برای استقلال باشم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: استقلال صنعتی خوزستان نیاز به جذب بازیکنان خوب و قوی دارد که بتوانند به تیم کمک کنند و باشگاه هم در این خصوص در حال تلاش است.

وی در خصوص حضور استقلال صنعتی خوزستان در لیگ برتر گفت: از آنجایی که استقلال صنعتی خوزستان اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند باید برای موفقیت تیم شروع خوبی داشته باشیم تا در لیگ ماندگار شویم.

بختیاری‌زاده در مورد بازگشت خود به خوزستان گفت: تصمیم گرفتم برای سال‌های پایانی حضورم در فوتبال، به تیم‌های خوزستانی هم بیایم تا بتوانم به فوتبال خوزستان کمک کنم.

وی ادامه داد: خوزستان دارای استعداد‌های بسیار خوب و نابی است که نیازمند سازماندهی شدن است.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال خوزستان می‌توانست بهتر از این نتیجه بگیرد اما در چند سال اخیر شاهد افت بسیار بدی در تیم‌های خوزستانی بوده‌ایم.

بختیاری‌زاده در مورد کاپیتانی در تیم استقلال صنعتی گفت: کاپیتانی برای من مهم نیست، هدف ما این است که بتوانیم در لیگ موفق باشیم تا مردم خوزستان را خوشحال کنیم، ما نیازمند ایجاد نظم و همدل شدن اعضای تیم هستیم تا به معنای واقعی یک خانواده برای استقلال تلاش کنیم.

انتهای پیام/2329/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول