اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست برکناری معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

اظهارات اخیر معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره مخالفت کابینه با راه‌حل دو دولت، انتقادهای زیادی را علیه وی به همراه داشته و برخی احزاب برکناری وی را خواستار شدند.

درخواست برکناری معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که اظهارات «دانی دنون» مبنی بر اینکه دولت اسرائیل با راه‌حل دو دولت مخالف است و تمام تلاش خود را برای ممانعت از تشکیل دولت فلسطین بکار بسته است، انتقاد علیه وی را به دنبال داشت و در همین رابطه حزب کار اسرائیل از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا وی را برکنار نماید.

دنون در مصاحبه با شبکه خبری «تایمز اسرائیل» گفت: نتانیاهو از آنجائی که می‌داند هرگز با فلسطینیان به توافق نمی‌رسد، از آنها برای اجرای مذاکرات دعوت می‌کند.

از سوی دیگر برخی منابع حزب لیکود اظهارات دنون را رد و تاکید کردند که اظهارات وی بیانگر موضع دولت و نخست‌وزیر نیست بلکه بیان دیدگاه شخصی است و نتانیاهو به ازسرگیری مذاکرات با فلسطینیان توجه دارد.

«یتسحاق هرتصوغ» رئیس فراکسیون حزب کار در کنست نیز برکناری دنون به منظور جلوگیری از تاثیرگذاری آن بر تلاش‌های «جان کری» وزیر خارجه آمریکا را خواستار شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول