اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار تدارکاتی صورت گرفت

درخشش ستاره صبای قم مقابل ازبکستان

تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی خود پیش از رقابت‌های سالنی آسیا با گلزنی ستاره فوتسال قم برابر تیم ملی ازبکستان به پیروزی رسید.

درخشش ستاره صبای قم مقابل ازبکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در راه کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا، شنبه شب در دیداری تدارکاتی به منظور محک میزان آمادگی خود در سالن شهید دستگردی به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقه یادآور جدال ایران و ازبکستان در دیدار فینال رقابت‌های سه دوره قبل فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا بود که طی آن در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی قاره کهن تیم ملی کشورمان موفق شد ازبک‌ها را در شهر تاشکند این کشور با نتیجه جالب توجه هشت بر سه شکست دهد.

ازبک‌ها هیچ‌گاه حریف سرسختی برای فوتسال ایران نبوده‌اند و در دیداری تدارکاتی نیز که در آستانه بازی‌های سالنی آسیا برابر تیم ملی کشورمان برگزار کردند، با نتیجه جالب توجه شش بر یک مغلوب شدند تا ایران همچنان قدرت اول فوتسال آسیا باشد.

این مسابقه از یک جهت برای فوتسال دوستان قمی نیز حائز اهمیت بود زیرا دو فوتسالیست قمی یعنی علی اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی ستاره‌های تیم فوتسال صبای قم در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در تیم ملی کشورمان حضور دارند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در این دیدار در حالی با نتیجه جالب توجه شش بر یک موفق به شکست تیم ملی فوتسال ازبکستان شدند که علیرضا وفایی دومین گلزن برتر صبای قم در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال و سومین گلزن لیگ چهاردهم فوتسال کشور موفق به زدن یکی از گل‌های تیم ملی فوتسال کشورمان برابر حریف خود شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان با دو بازیکن و مربی بدنساز قمی خود یعنی قدرت‌الله باقری یک بازی دوستانه و تدارکاتی دیگر نیز با تیم ملی فوتسال ازبکستان برگزار خواهد کرد و سپس کشورمان را به مقصد کشور چین ترک می‌کند.

هدف ملی‌پوشان فوتسال ایران از سفر به چین حضور در مسابقات تورنمنت بین‌المللی این کشور با حضور تیم‌های مطرح فوتسال دنیا است تا تیم ملی کشورمان با شرایطی مطلوب راهی رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا شود.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از بازی‌های تورنمنت بین‌المللی چین این کشور را به مقصد کره جنوبی و شهر این‌چئون ترک می‌کند تا خود را برای دیدارهای مرحله گروهی فوتسال بازی‌های سالنی آسیا آماده کند، گروهی که در آن تیم کشورمان با عراق و کویت هم‌گروه است.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول