اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری:

85 باشگاه بدنسازی در چهارمحال و بختیاری فعال است

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری از فعالیت بیش از 85 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان خبر داد.

85 باشگاه بدنسازی در چهارمحال و بختیاری فعال است

جمشید احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام از جمله رشته‌های ورزشی است که در استان چهارمحال و بختیاری با استقبال بسیاری روبرو است.

وی افزود: با فرا رسیدن ایام تابستان و آغاز زمان اوقات فراغت جوانان و نوجوانان  باشگاه‌های بدنسازی استان با طیف وسیعی از جمعیت جوانان مشتاق استان روبرو است که تصمیم دارند اوقات فراغت خود را صرف پرورش اندام خود و یا شرکت در مسابقات مهیج این رشته ورزشی کنند.

احمدیان از فعالیت بیش از 85 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد 24 باشگاه در شهرستان شهرکرد فعال است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری با اعلام حمایت از تأسیس باشگاه ورزشی در سطح استان، خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای تقاضای مردمی مبنی بر تأسیس باشگاه در شهرهای استان با انجام بررسی‌های کارشناسانه سعی بر آن داریم تا جایی که امکان دارد مسیر تأسیس باشگاه را برای عموم هموار کنیم.

وی با اشاره به شایعات بی‌مورد در مورد این رشته ورزشی، گفت: بر خلاف شایعات موجود مبنی بر استفاده از مواد نیروزا در سطح باشگاه‌ها خوشبختانه فضاهای باشگاه‌های استان از هر نظر سالم و دارای محیطی شاداب و پایبند به اصول اخلاقی است.

احمدیان از برگزاری سالانه دو دوره مسابقه در رشته بدنسازی و پرورش اندام خبر داد و افزود: به طور معمول هر ماه یک مسابقه در پنج زیر رشته فیگور، پرس سینه، پاورلیفتینگ، مچ‌اندازی و قوی‌ترین مردان در سطح استان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به شهریه کلاس‌های این رشته ورزشی، ابراز داشت: طبق مصوبه فدراسیون هزینه ثبت نام در این رشته ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک 15 تا 17 هزار تومان و در شهرستان‌های بزرگ‌تر حدود 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول