اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد

کشف 660 هزار نخ سیگار قاچاق از یک تریلر

فرمانده انتظامی ابهر از کشف 660 هزار نخ سیگار قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه تریلر در این شهرستان خبر داد.

کشف 660 هزار نخ سیگار قاچاق از یک تریلر

علیرضا کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روز گذشته ماموران پلیس راه با همکاری ماموران آگاهی شهرستان ابهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا در محورهای ورودی شهرستان تور ایست و بازرسی ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با ایجاد تور ایست به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند، گفت: ماموران پس از توقف این خودرو در بازرسی از آن 660 هزار نخ سیگار، هزار و 350 جفت کفش و 24 تن البسه خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر بر مبارز جدی با قاچاق کالا تاکید کرد و افزود: در این زمینه پلیس با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود موفق شدند از پنج دستگاه خودرو بیش از 11 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کنند.

کاظم حقی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود در راستای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با ورود کالاهای خارجی بی‌کیفیت در محورهای ورودی شهرستان تور ایست و بازرسی ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با ایجاد این تور به پنج دستگاه خودرو از نوع دوو، پراید و پژو 405 مشکوک شدند، ادامه داد: ماموران با تمهیدات لازم و علائم هشدار دهنده این خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها 220 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، هزار و 226 ثوب البسه، 44 دستگاه لوازم خانگی، 34 عینک شنا و 14 کیف قاچاق کشف کردند.

انتهای پیام/73008/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول