اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلیلی در یاسوج:

می‌خواهیم سرباز کوچکی برای ولایت و گفتمان انقلاب باشیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه در انتخابات مهم است این است که می‌خواهیم سرباز کوچکی برای ولایت و گفتمان انقلاب باشیم.

می‌خواهیم سرباز کوچکی برای ولایت و گفتمان انقلاب باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سعید جلیلی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه این شهر در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دغدغه‌های بزرگ امروزی مردم را موضوع تورم دانست.

وی گفت: وقتی پول بیشتر از کالا باشد تورم شکل می‌گیرد و گرانی خواهیم داشت که باید این فرمول برعکس شود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های زیادی برای تولید داریم و باید سیاست تولید و عرضه را به گونه‌ای تغییر دهیم تا مشکل تورم حل شود.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی راجع به تخریب‌های صورت گرفته در عرصه انتخابات اظهار داشت: بدبینانه نگاه نکنیم معمولاً در انتخاب‌ها از این حوادث پیش می‌آید و نمی‌شود آن را به حساب رفتارهای تخریبی گذاشت.

جلیلی افزود: آنچه در انتخابات مهم بوده این است که می‌خواهیم سرباز کوچکی برای ولایت و گفتمان انقلاب باشیم.

وی افزود: هر کس رئیس جمهور شد باید گفتمان اسلام ناب را در دستگاه‌های دولتی جاری کند و اگر چنین شد شکوفایی‌های بسیاری صورت می‌گیرد.

جلیلی ادامه داد: فکر می‌کنم اگر کشور توانسته مقاومت کند و پیشرفتی داشته باشد به برکت گفتمان اسلام ناب بوده و برعکس اگر توقفی صورت گرفته در فاصله‌ها با این گفتمان بوده است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند هرگاه ناکام شده از اسلام ناب ضربه خورده است و به همین خاطر به تخریب گفتمان انقلاب می‌پردازد.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا شما این گفتمان را ادامه می‌دهید و یا در جایی مثل این دولت از آن تخطی می‌کنید، گفت: هر کس با ولایت زاویه بگیرد خود بخود از چرخه خارج می‌شود.

جلیلی عنوان کرد: هر کس با رهبری زاویه بگیرد ملت او را طرد می‌کند چرا که زاویه با رهبری موجب توقف ملت ایران می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مناظرات تا چه اندازه به وجهه هسته‌ای ما خدشه وارد کرد گفت: موضوع هسته‌ای مورد وفاق ملی ماست و همه بر دستیابی به حقوق تأکید دارند.

وی افزود: ولی دیدگاه‌های مختلفی ارائه می‌شود که مردم باید بتوانند در این زمینه قضاوت کنند.

وی در پاسخ به سؤالی در زمینه ائتلاف نامزدها گفت: هر کس آمده می‌خواهد بماند و احساس تکلیف می‌کند و من هم احساس تکلیف کردم و تا آخر می‌مانم.

جلیلی در پاسخ به این سؤال که اخلاق در مناظرات چگونه بود و آیا از حدود اخلاقی خارج نشدیم افزود: فلسفه مناظره همین است که افراد بیایند و نظرهای خود را بدهند.

وی تأکید کرد: در مجموع مناظرات بسیار خوبی بود و توانست برای مردم انتخاب بهتر و اصلح را آسان‌تر کند.

انتهای پیام/2571/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول