اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی اصفهان خبر داد

فعالیت 120 گشت راهداری در جاده‌های اصفهان/ آغاز فاز نخست سفرهای تابستانی

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: همزمان با فاز نخست سفرهای تابستانی از 18 خرداد تا 18 تیر 120 گشت راهداری GPS دار در جاده‌های استان اصفهان فعال شد.

فعالیت 120 گشت راهداری در جاده‌های اصفهان/ آغاز فاز نخست سفرهای تابستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید دوست‌محمدی در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از وظایف راه و شهرسازی نگهداری راه‌ها است، اظهار کرد: در آستانه سفرهای تابستانی قرار گرفتیم هر چند به طور متوالی چند سالی است ماه رمضان در تابستان و سفرهای تابستانی در دو فاز انجام می‌شود.

وی افزود: فاز نخست سفرهای تابستانی از تاریخ 18 خرداد تا 18 مرداد و سپس بعد ماه رمضان از 17 مرداد تا شهریور ماه است.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه با دستگاه امداد جاده‌ای پلیس راه استان در طول تابستان هماهنگی شده است که حداقل تصادفات را داشته باشیم، افزود: در این مدت سعی شده آماده کردن جاده، پاکسازی حریم راه، پاکسازی نخاله و زباله، خاکبرداری کنار جاده و لکه‌گیری و درزگیری، روکش آسفالت جاده‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز منوط به اعتبارات است، ادامه داد: آشکارسازی نقاط پرحادثه با علائم ویژه فسفری رنگ مشخص و نیز شیب جاده‌ها مشخص شده است.

دوست‌محمدی گفت: بیش از 50 درصد حوادث رانندگی ناشی از خواب آلودگی و سرعت زیاد است که در این راستا نیز راهدارخانه‌ها برای مسافران در راه مانده آماده‌سازی، نصب و همچنین شستشوی علائم و گاردریل‌ها نیز انجام شده است.

وی با تاکید به فرهنگ رانندگی برای رانندگان افزود: 60 اکیپ راهداری تابستانی در 5 هزار کیلومتر راه‌های اصلی استان فعال شده است.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 700 نیروی انسانی، 400 ماشین سنگین، نیمه سنگین و سبک، 120 گشت راهداری دارای GPS برای سفرهای تابستانی آماده شده است.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول