اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

1874 شعبه اخذ رأی در لرستان دایر می‌شود

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا یک هزار و 874 شعبه اخذ رأی در لرستان دایر می‌شود.

1874 شعبه اخذ رأی در لرستان دایر می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حسن شریعت‌نژاد شنبه ‌شب در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد 648 شعبه اخذ رأی در نقاط شهری و مابقی در روستاهای لرستان دایر می‌شوند.

وی افزود: در هر شعبه اخذ رأی شهری دو صندوق اخذ رأی برای ریاست جمهوری و شوراهای شهر درنظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: انتخابات فعالیتی بسیار گسترده و ملی است که یک کار بسیار مهم و ارزشمند است.

شریعت‌نژاد یادآور شد: تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در سطح لرستان بسیار کم شده، اما متأسفانه تخلفات شوراهای شهر بسیار بالاست که در این زمینه برنامه‌های تدارک دیده و به نامزدها اعلام شده که اگر این کارها صورت گیرند، رأی هم بیاورند، امکان ابطال آرای آنها وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: برای تمام خبرنگاران لرستانی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا کارت انتخاباتی صادر می‌شود و یک جایگاه مخصوصی برای آنها درنظر گرفته شده است.

وی افزود: نمایندگان ریاست جمهوری و شوراهای شهری باید دارای هویت و کارت شناسایی باشند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: بیش از 25 هزار نفر نماینده برای کاندیدهای شوراها و ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است که می‌توانند از ابتدای رأی‌گیری تا پایان رأی‌گیری حضور داشته باشند.

وی افزود: در هر صندوق اخذ رأی بیش از 18 نفر از عوامل اجرایی، نظارت، نیروی انتظامی و نمایندگان کاندیدها، و ... حضور دارند.

شریعت‌نژاد متذکر شد: بحث رایانه‌ای کردن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به سلامت انتخابات نسبت به سال‌های گذشته حتی در دورترین بخش‌ها و روستاها تأثیرگذار است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه بسترسازی و فراهم کردن خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است، گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی به منزله مقبولیت و رضایت‌مندی از کلیت نظام است.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه دشمنان به دنبال پائین آمدن مشارکت مردم هستند، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تحقق حماسه سیاسی ایجاد هیجان سالم انتخاباتی و فراهم کردن فضای با نشاط و پرشور وظیفه‌ای همگانی است.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول