اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان:

بیمارستان شهید گنجی برازجان اواخر تیرماه بیمار پذیرش می‌کند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: بیمارستان شهید گنجی برازجان اواخر تیرماه بیمار پذیرش می‌کند.

بیمارستان شهید گنجی برازجان اواخر تیرماه بیمار پذیرش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن در بازدید نماینده دشتستان از بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار کرد: بیمارستان شهید گنجی جزو طرح‌های مهر ماندگار و از مصوبات دور دوم سفرهای هیئت دولت به استان بوشهر است که عملیات اجرایی آن از شهریورماه 86 آغاز شده بود.

وی در تشریح مشخصات این بیمارستان افزود: ساختمان اصلی این طرح به مساحت 14 هزار و 500 متر مربع در 7 بلوک شامل اورژانس، رادیولوژی، داروخانه، جراحی و بستری، زنان و زایمان و سی سی یو و آی سی یو است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام شده ظرف شش هفته از تاریخ افتتاح، ساختمان به‌ طور کامل از پیمانکار تحویل گرفته شده و پذیرش بیمار در آخر تیرماه انجام می‌شود.

کهن تصریح کرد: تجهیزات پیشرفته‌ای برای این مرکز درمانی خریداری شده که بسیاری از آنها نصب شده‌اند و برخی دیگر در حال نصب و یا انتقال به بیمارستان هستند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته نیز بودجه‌ 50 میلیارد ریالی برای تکمیل خرید تجهیزات دریافت کرده‌ایم، گفت: قصد داریم از تجهیزات جدید استفاده کنیم و هیچکدام از دستگاه‌های بیمارستان 17 شهریور به بیمارستان جدید منتقل نخواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: تخت‌های خریداری شده دارای قابلیت جلوگیری از زخم بستر بوده و 3 دستگاه اتوکلاو، دستگاه‌های هواساز، رختشویخانه، آشپزخانه، زباله‌سوز، 70 مجموعه دستگاه‌های بخیه و تخت و لامپ‌های جدید اتاق عمل، تلویزیون، کامپیوتر و دوربین‌های مدار بسته خریداری شده است.

کهن از ساخت شش واحد پانسیون و خوابگاه پرسنل خبر داد و گفت: 12 واحد دیگر نیز در آینده نزدیک ساخته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سالن اجتماعات و بخش‌های اداری نیز به بهره‌برداری رسیده و برای برقراری امنیت بیمارستان و فروشگاه‌های اطراف با شورای تامین و نیروی انتظامی رایزنی‌هایی انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول