اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع هواداران روحانی مطرح شد

اکرمی: اصولگرایان به ولایتی رأی دهند

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: بنده به اصولگرایان می‌گویم اگر قصد دارند به طیف خود رأی دهید ولایتی را انتخاب کنید که باتجربه‌ و معتدل‌تر است.

اکرمی: اصولگرایان به ولایتی رأی دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدکاظم اکرمی عصر امروز در جمع حامیان حسن روحانی با بیان اینکه باید افراد از هر طیف و سلیقه‌ای با مسالمت در کنار یکدیگر زندگی کنند، افزود: باید زمینه برقراری تعامل ایجاد شود بدین معنا که افراد و گروه‌ها سخنان یکدیگر را شنیده و با استدلال و منطق آن را قبول و یا رد کنند.

وی با تأکید بر اینکه خشونت شایسته نیست، ادامه داد: با همزیستی مسالمت‌آمیز می‌توان به اهداف پیش رو دست یافت.

وزیر اسبق وزارت آموزش و پرورش افزود: باید کرد، لر، فارس، ترک، شیعه، سنی و بطور کل همه با همدیگر در یک فضای مسالمت‌آمیز در ایران اسلامی زندگی کنند.

وی توسعه کشورهای پیشرفته را ناشی از همزیستی مسالمت‌آمیز دانست و ادامه داد: ما نیز باید این شیوه از زندگی را بیاموزیم و با گفت‌و‌گو مشکلات خود را حل کنیم.

اکرمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امام صادق(ع) انواع و اقسام تفکرات را می‌شنیدند و با کمال آرامش در مقام پاسخ‌دهی به آن برمی‌آمدند، در ادامه افزود: قلب‌ها با فهم، درک و استدلال تزکیه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما نیز مانند بسیاری از جوامع دچار مشکلاتی است، راهکار حل این مشکلات را توجه به اصلاحات دانست.

وزیر اسبق آموزش و پرورش در ادامه خطاب به اصولگرایان گفت: من خود اصلاح‌طلب هستم اما به اصولگرایان توصیه می‌کنم به ولایتی رأی دهید.

وی گفت: بنده به اصولگرایان می‌گویم اگر قصد دارند به طیف خود رأی دهید ولایتی را انتخاب کنید که باتجربه‌تر و معتدل‌تر است.

اکرمی در پایان سخنانش با بیان اینکه کشور با تندروی و احساسات اداره نمی‌شود، با طرح این سئوال که مگر ما صلح حدیبیه نداشتیم، افزود: باید با منطق و استدلال با دشمنان حرف زد.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول