اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

واگذاری شمار زیادی از واحدهای مسکونی مهر تا پایان سال

وزیر راه و شهرسازی از واگذاری شمار زیادی از واحدهای مسکونی مهر تا پایان سال به ویژه در شهر جدید پردیس خبر داد.

واگذاری شمار زیادی از واحدهای مسکونی مهر تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی نیکزاد عصر امروز در بازدید از تقاطع غیرهم‏سطح پروژه 488 هکتاری دره بهشت شهر جدید پردیس اظهار کرد: کار جدیدی در شهر پردیس صورت گرفته و در بحث فاضلاب، عملیات تاسیسات مخابراتی را نیز توأمان انجام می‏دهیم.

وی تصریح کرد: امروز شرکت ملی گاز، عملیات گازرسانی را خودش انجام می‏دهد؛ اما آماده‏سازی زیربناها به وسیله دولت انجام می‏گیرد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در آزادراه تهران ـ پردیس، تقاطع‏های غیرهم‏سطح، ورودی و خروجی‏های 45 متری، رمپ‏های کنارگذر برای رفت و آمد به پردیس قدیم، عبور از تقاطع غیرهم‏سطح آزادراه و . . . ایجاد شده و با دو دهنه تونل، راه دسترسی به سایت مسکن مهر کوزو نیز به بهترین شکل فراهم خواهد شد.

نیکزاد ادامه داد: این مدل انبوه‏سازی، کار جدیدی است که در کشور انجام شد؛ 80 هزار واحد مسکونی در شهر جدید پردیس در سه سایت 35 هزار واحدی دره بهشت، 35 هزار واحدی کوزو و 10 هزار واحدی انبوه‏سازان با تمام امکانات روبنایی و زیربنایی آماده‏سازی شده است.

وی افزود: در کنار این موارد، احداث تعدادی مدرسه، مسجد، فضایی برای بسیج و فعالیت‏های فرهنگی و چند قسمت هم برای مباحث انتظامی در پردیس در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: مسکن مهر پردیس، مدل موفقی است که انجام می‏شود؛ با اینکه آورده مردم بالاست اما بازدیدهای خانواده‏ها حاکی از رضایت از نحوه عملکردها بوده است.

نیکزاد اظهار امیدواری کرد: 80 هزار نفری که در طرح مسکن مهر پردیس ثبت نام کرده‏اند، با تکمیل پرونده و پرداخت قسط‏های اول و با عملی کردن قول تحویل 18 ماهه بتوانیم تا آخر امسال تعداد قابل توجهی واحد مسکن مهر را در پردیس واگذار کنیم و مابقی را نیز در سال بعد در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

انتهای پیام/2568/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول