اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه خبر داد

بازگشایی آزادراه تهران ـ پردیس تا 15 روز دیگر / افزایش عوارض به 1800 تومان

وزیر راه و شهرسازی از بازگشایی آزادراه تهران ـ پردیس تا 15 روز دیگر با برنامه‏ریزی‏های انجام شده خبر داد،وافزود:بعد از بسته شدن آزادراه، تماس‏های زیادی گرفته شده که آزادراه تهران ـ پردیس را با هر هزینه‏ای بازگشایی کنید.

بازگشایی آزادراه تهران ـ پردیس تا 15 روز دیگر / افزایش عوارض به 1800 تومان

علی نیکزاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: با در نظر داشتن مشکلاتی که به سبب انسداد آزادراه تهران ـ پردیس به وجود آمده است، با تاکید وزارت راه و شهرسازی، آزادراه تهران ـ پردیس تا 15 روز دیگر بازگشایی می‏شود.

وی در پاسخ به سئوالی در رابطه با افزایش قیمت عوارضی و ثبت‌نام برچسب تردد برای ساکنان پردیس گفت: سال گذشته قیمت یک هزار و 500 تومان عوارضی در آزادراه تهران ـ پردیس را افزایش ندادیم؛ اما اخیرا این مبلغ به یک هزار و 800 تومان افزایش پیدا کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه باید این را مد نظر قرار داد که ساخت آزادراه با بخش خصوصی بوده است، افزود: بعد از بسته شدن آزادراه، تماس‏های زیادی گرفته شده که آزادراه تهران ـ پردیس را با هر هزینه‏ای بازگشایی کنید.

نیکزاد ادامه داد: اگر از گذشته کارتی در اختیار فردی بوده، سعی می‏کنیم امروز این مشکل را بررسی و مشکل آن دست از افراد ساکن پردیس را که با کارت تردد می‏کردند، رفع کنیم.

پردیس؛ آوردگاه همه تجارب

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: مسکن مهر امروز به مرحله خوبی رسیده است و تمام تجربیاتی که در پروژه‏های مسکن مهر وجود دارد، در پردیس اجرایی می‏شود.

نیکزاد اضافه کرد: در این راستا، هم‏زمان با آماده‏سازی و اجرای تاسیسات روبنایی شامل مساجد، مدارس، فضاهای تفریحی، تجاری و انتظامی و غیره در حال ساخت مسکن مهر در پردیس نیز هستیم و تمهیدات مناسبی در حوزه تاسیسات زیربنایی در شهر جدید پردیس اندیشیده شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در برهه کنونی قادر هستیم تا به طور هم‏زمان و با رعایت همه اصول، فراهم‏سازی تاسیسات زیربنایی همچون آب، برق، گاز، تلفن و سیستم فاضلاب را در پردیس انجام ‏دهیم و این، یک توفیق بزرگ است.

مردم حاضرند پول بیشتری پرداخت کنند

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: در شرایط فعلی می‏توان ادعا کرد که مردم حاضر هستند قیمت بیشتری بابت واحدهای مسکن مهر پرداخت کنند؛ اما مشکل آماده‏سازی مانند آسفالت، راه‏اندازی مغازه‏ها و فضای امنیتی در این سایت‏ها وجود نداشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: شمار واحدهای مسکن مهر در دست احداث در پردیس از 80 هزار واحد مسکونی به 93 هزار واحد افزایش پیدا کرده است.

به گفته نیکزاد، از دو میلیون و 180 هزار واحد مسکن مهر در دست احداث در ایران اسلامی، یک میلیون و 130 هزار واحد مسکونی در شهرها به اتمام رسیده است؛ همچنین از دو میلیون و 120 هزار واحد مسکن مهر روستایی، یک میلیون و 500 هزار واحد مسکونی آماده شده است.

انتهای پیام/2568/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول