اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی

کلنگ اجرای خط لوله گاز در پروژه مسکن مهر پردیس زده شد + تصاویر

کلنگ اجرای خط لوله گاز در پروژه مسکن مهر فاز هشت پردیس موسوم به «دره بهشت» با حضور وزیر راه و شهرسازی زده شد.

کلنگ اجرای خط لوله گاز در پروژه مسکن مهر پردیس زده شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه به صورت ویژه از وزیر نفت در این زمینه تشکر می‏شود، گفت: 25 درصد مسکن مهر کشور و مباحث مختص به آن در استان تهران است.

علی نیکزاد اضافه کرد: ما در اجرای این طرح بزرگ همواره عقب‏تر از شرکت ملی گاز بودیم و این شرکت با دلسوزی امور مربوط به مسکن مهر را انجام داده است و از این رو، نهایت سپاس را وزارت نفت داریم.

وی ادامه داد: اگر همه مثل شرکت ملی گاز کارها را پیش می‏بردند، مطمئن بودیم که امروز واحد آماده افتتاح نداشتیم تا منتظر باشیم که تاسیسات زیربنایی آن اجرایی شود و سپس مسکن مهر را واگذار کنیم، بلکه همه واحدها افتتاح و تحویل شده بود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: نظیر این اقدامات را در دنیا نمی‏توانیم شاهد باشیم که دولتی وارد شود؛ زمین را تهیه کند؛ پل‏ها، زیرگذرها و روگذرها، تقاطع‏های غیرهم‏سطح و تونل احداث کند؛ خدمات آب، برق، گاز و ... بیاورد؛ نیروی انتظامی را مستقر کند؛ فضای تجاری، آموزشی و فضای فرهنگی دایر کند و سپس  واحدهای مسکونی را به مردم واگذار کند.

نیکزاد با بیان اینکه هر واحد مسکونی در پردیس در حال حاضر 100 میلیون تومان ارزش افزوده دارد، اضافه کرد: انجام اقداماتی در این وسعت و در این مدت زمان کوتاه در ایران سابقه نداشته است.

وی تصریح کرد: در دنیا هم سراغ نداریم چنین کاری صورت گرفته باشد؛ البته در ترکیه این کار را می‏کنند اما سود مد نظر خود را از مردم می‏گیرند اما در ایران اسلامی هر چه ارزش افزوده است، در نهایت به جیب متقاضیان واجد شرایط خواهد رفت.

 

انتهای پیام/2568/ت40/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول