اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

طرح ولایت، حرکت به سوی اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها است

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: طرح ولایت، آموزش مبانی اندیشه اسلامی و حرکت به سوی اسلامی شدن دانشگاه‌ها است.

طرح ولایت، حرکت به سوی اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکربلوکی بعد از ظهر امروز در نشستی با دانشجویان کمیته پشتیبانی و فرهنگی طرح ولایت استانی اظهار داشت: طرح ولایت همانند اردوهای راهیان نور از تأثیرگذارترین برنامه فرهنگی در دانشگاه‌ها به شمار می‌آید که برنامه‌ای دیگر از لحاظ تأثیرگذاری قابل قیاس با این طرح‌ها نیست.

وی افزایش معرفت و بصیرت دانشجویان بسیجی، پاسخگویی به شبهات دانشجویان و افزایش مطالعه و سطح آگاهی دانشجویان و واکاوی اندیشه‌ها و تشخیص اندیشه‌های درست از نادرست و نقد و بررسی و ایجاد زمینه برای الگوسازی در جامعه اسلامی را از تأثیرات «طرح ولایت بسیج» دانشجویی بیان کرد.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این دوره مباحث معرفتی، بصیرتی، تربیتی – اخلاقی، مهارتی، انسان‌شناسی توسط اساتید مجرب تدریس می‌شود.

طرح ولایت راهکاری اساسی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

لشکربلوکی، طرح ولایت را موثرترین طرح و راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن خواند و تاکید کرد: دشمن در جنگ هشت ساله با ملت ایران به این نتیجه رسیده بود که با بسیج تمام امکانات و ابزارها نمی‌تواند مقابل ملت ایران بایستد چرا که ملت ایران با توکل به خدا و رهبری پیامبرگونه امام راحل و باورها و ارزش‌های دینی با دست خالی جنگیدند از این رو تصمیم گرفتند به باورها و ارزش‌های دینی ایرانیان حمله‌ور شوند.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان افزود: استکبار جهانی با کار کارشناسی در تلاش است هویت ایرانی، غیرت، شجاعت، از خودگذشتگی، ایثار و شهامت را از جوانان ایرانی بگیرد و با تغییر باورها و نگرش‌ها از طریق ابزاری مانند ماهواره برای بی‌بند و باری و نابود کردن بنیان خانواده قدم بردارد و هویت ایرانی را از جوانان ما بگیرد.

طرح ولایت افسران جنگ نرم را برای ورود جدی به این عرصه مهم آماده می‌سازد

لشکربلوکی اذعان داشت: طرح ولایت با پاسخ به شبهات و تدریس مباحثی مانند جنگ نرم، دین و دینداری در غرب مدرن و آموزش اندیشه‌های اسلامی راهکاری اساسی برای مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می‌آید و افسران جنگ نرم را برای ورود جدی به این عرصه مهم آماده می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مرحله گزینش و ثبت‌نام دانشجویان قرار دارد که دانشجویان می‌توانند تا 23 خردادماه با مراجعه به حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها برای ثبت‌نام اقدام کنند.

300 دانشجوی بسیجی گلستان یک هفته در طرح ولایت شرکت می‌کنند

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: بیش از 300 دانشجوی بسیجی استان از 30 خردادماه به مدت یک هفته در طرح ولایت شرکت خواهند کرد که دانشجویان دختر در دانشگاه تربیت معلم گرگان و دانشجویان پسر در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای فراگیری دوره آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/2307/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول