اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

ریل راه آهن واقع در بلوار پیامبر اعظم به‌زودی جمع‌آوری می‌شود

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از جمع‌آوری ریل راه آهن فعال واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) در آینده نزدیک خبر داد.

ریل راه آهن واقع در بلوار پیامبر اعظم به‌زودی جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدتقی نادعلی اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های شهردار قم از طریق ریاست جمهوری و وزارت راه، و شهرسازی در خصوص رفع موانع موجود بر سر راه مدیریت شهری قم در اجرای پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) به لطف خدا بخش اعظم مشکلات و معضلاتی که وجود داشت حل شده و اداره کل راه آهن قم به‌زودی نسبت به جمع‌آوری ریل راه آهن فعال واقع در بلوار پیامبر اعظم اقدام می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون عملیات عمرانی و احداث چهار زیرگذر از هفت زیرگذر واقع در بلوار پیامبر اعظم به صورت 100 درصد به اتمام رسیده است تصریح کرد: دو زیرگذر دیگر در مرحله پایانی بوده و یک زیرگذر باقی‌مانده تا نیمه شعبان به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به هماهنگی و توافقات انجام شده با مسئولین دارالفقاهه بیان داشت: قسمتی از دیوار مجتمع مذکور که در طرح بلوار پیامبر اعظم(ص) قرار گرفته است، با رایزنی و توافقات انجام شده در اواخر هفته آینده تملک و بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بحث نصب تیر چراغ برق و سیستم روشنایی بلوار پیامبر اعظم(ص) در مرحله پایانی قرار دارد اظهار کرد: روشنایی بلوار تقریبا به اتمام رسیده و فقط قسمت کمی از بلوار به کابل‌کشی نیاز دارد که طی روزهای آتی کابل‌کشی نیز به اتمام خواهد رسید.

نادعلی افزود: عملیات تولید نانو بتن و نصب دستگاه از اواخر هفته گذشته آغاز شده و جدول‌گذاری تا پایان هفته جاری به سرانجام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در اجرای آسفالت بلوار پیامبر اعظم به هفت هزار تن آسفالت بیندر نیاز است گفت: عملیات آسفالت بلوار پیامبر اعظم از مدتی قبل به پیمانکار واگذار شده و پیمانکار روزانه حدود 700 تا 800 تن آسفالت در سطح بلوار پخش می‌کند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به ضرورت احداث و اصلاح هندسی بلوار سمیه در تلاقی با بلوار پیامبر اعظم یادآور شد: با توجه به دستور شهردار کلانشهر قم و هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت‌های شهرداری و شهرداری منطقه یک، عملیات عمرانی این اصلاح هندسی برای هدایت خودروها به بلوار پیامبر اعظم به‌زودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2258/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول