اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

تنیسور قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان، حمیدرضا طاهرخانی تنیسور شایسته قزوینی را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به اردو فراخواند.

تنیسور قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، طاهرخانی که در سال‌های اخیر توانست پله‌های ترقی را به سرعت بالا برود، پس از حضوری ارزشمند در جریان رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز جهان، این بار هم نشان داد که توانسته است توانایی‌های خود را به خوبی به رخ کادر فنی و مربیان تیم ملی بکشد تا آنان را مجاب کند که در نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی پینگ‌پنگ کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از وی دعوت به عمل آورند.

حمیدرضا طاهرخانی که در جریان رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز جهان در دو بخش انفرادی و دوبل مقابل رقیبان خود در دیدارهای مقدماتی به برتری رسید، به نوعی اثبات کرد که از تجربه لازم و کافی برخوردار شده است و این بار با توجه به اعتماد کادر فنی به وی، می‌تواند در ترکیب تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در کنار بزرگانی از جمله نیما و نوشاد عالمیان، مهران احدی‌فر و محمدرضا اخلاق‌پسند عملکردی به مراتب بهتر در مسابقات قهرمانی جهان از خود به نمایش بگذارد.

این تنیسور شایسته قزوینی که درخشش و شروع موفقیت خود را سال گذشته در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی مقابل رقیبان به نمایش گذاشت، نشان داد که در کنار قدرت جوانی و جنگندگی، برنامه‌ریزی منسجم و مناسب و با تلاش و پشتکاری مثال‌زدنی می‌توان از سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین راهی تیم ملی شد و پس از آن در کنار بزرگان تیم ملی رهسپار مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا و جهان شد و حضور در این رقابت‌ها را در کنار مدعیان و قهرمانان به نام آن تجربه کرد.

به هر حال مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از امروز تا 23 خرداد ماه به مدت پنج روز در رشت آغاز می‌شود و طاهرخانی به همراه دیگر ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری خواهد کرد.

مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان نیز قرار است از 27 خرداد ماه تا شش تیر ماه در شهر رشت یا بابلسر برگزار شود که همین امر نشان از آن دارد که کادر فنی تیم تنیس روی میز کشورمان درصدد این هستند که حضوری مقتدرانه در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشته باشند.

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا 9 تا 16 تیر ماه سال جاری در شهر بوسان به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد و به طور حتم حمیدرضا طاهرخانی این فرصت را خواهد داشت که پس از حضور در مسابقات قهرمانی جهان، این بار خود را در جمع بهترین‌های آسیا محک بزند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول