اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عارف ‌در جمع مردم مشهد‌:

‌اصلاح‌طلبان هرگز از صحنه انتخابات عقب نمی‌کشند‌/اصلاح‌طلب واقعی یعنی «عارف»

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ‌با بیان اینکه اصلاح‌طلب یعنی آشتی گفت: ما اصلاح‌طلبان هرگز از صحنه انتخابات عقب نخواهیم کشید.

‌اصلاح‌طلبان هرگز از صحنه انتخابات عقب نمی‌کشند‌/اصلاح‌طلب واقعی یعنی «عارف»

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا عارف عصر امروز در جمع مردم مشهد که در محل سالن بابا نظر ورزشگاه کارگران مشهد برگزار شد اظهار کرد: آمده‌ام تا خراسان را خراسانی کنم آمده‌ام تا مشکلات حاشیه‌نشینی را برای همیشه حل کنم و آماده‌ام تا با همه ظرفیت قانون اساسی و با به‌کارگیری مردم توسعه، پیشرفت و تعالی را در کشور ایجاد کنم.

عارف ادامه داد: امروز آمده‌ام که مشکلات کشور ‌از جمله اشتغال و گرانی را با کمک مردم حل کنم و ‌توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را رقم بزنم.

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه آمده‌ام تا عقلانیت را در امور اجرایی کشور حاکم کنم، خاطرنشان کرد: باید در تصمیم‌گیری‌ها از تصمیمات و مشورت‌های کارشناسان به ویژه در امور اجرایی کشور استفاده کنم بنابراین امروز آمده‌ام تا از تصمیمات کارشناسان استفاده کنم.

عارف تاکید کرد: امروز آمده‌ام با دولتی فراجناحی روح کشور را زنده کنم و آمده‌ام تا با اجرای دقیق هدفمندی یارانه‌ها بسیاری از مشکلات را رفع کنم.

معاون اول دولت اصلاحات با تاکید بر اینکه من یک اصلاح‌طلبم، اذعان داشت: اصلاحات یعنی دغدغه مردم، اصلاحات یعنی صبر و سعه صدر و یعنی مردم قانونمند انقلاب اسلامی مردم ایران.

عارف تصریح کرد: اصلاحات یعنی پاسخگویی و حضور و مشارکت مردم و اصلاحات یعنی ایجاد حداقل یک میلیون فرصت شغلی در سال در کشور و نیز اصلاحات یعنی حل مشکلات گرانی.

وی متذکر شد: بنابراین امروز آمده‌ام تا مشکل گرانی با مسکن جوانان را حل کنم.

*اصلاحات عقب نخواهد کشید/ اصلاحات یعنی آشتی‌

کاندیدای اصلاح‌طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اصلاح‌طلب یعنی آشتی گفت: ما اصلاح‌طلبان هرگز از صحنه انتخابات عقب نخواهیم کشید.

‌عارف ‌با تأکید بر اینکه اصلاحات یعنی آشتی اظهار داشت: امروز آمده‌ام به صحنه تا مشکل‌گشای مشکلات جوانان باشم.

وی افزود: امروز آمده‌ام در صحنه تا مشکلات ازدواج جوانان را حل کنم و همچنین عرصه فرهنگی، علمی و اجتماعی را توسعه فراگیر بخشم.

عارف با بیان اینکه اصلاحات یعنی آشتی گفت: اصلاحات یعنی آشتی یعنی تفاهم اندیشه‌ها در یک صحنه و این خواسته برآمده از ضلع اصلاحات است.

وی تصریح کرد: اصلاحات به معنی مردم‌سالاری دینی است و اصلاح‌طلب واقعی به دنبال این است که در صحنه حضور مثبت و مؤثر برای توسعه فراگیر داشته باشد.

کاندیدای اصلاح‌طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اذعان براینکه دولت اصلاحات به مردم نشان داد که همواره وفادار به مردم است تصریح کرد: امروز آمده‌ام در صحنه تا نشان دهم وفادار به مردم و مردم‌سالاری هستم و برای حل مشکلات و رفع مشکلات معیشت مردم به صحنه آمده‌ام.

وی یادآور شد: امروز در صحنه با تلاش و مجاهدت فراوان می‌ایستم و تا پایان در 24 خرداد صحنه منتظر حضور اصلاح‌طلبان ‌پای صندوق‌های رأی برای خلق حماسه سیاسی هستم.

این کاندیدای اصلاح‌طلب ضمن تأکید بر اینکه ما عقب نخواهیم کشید، اظهار داشت: اصلاحات متعلق به مردم است و به هیچ وجه عقب نخواهد کشید و از سوی تکلیف تا پایان انتخابات در صحنه حضور خواهد شد.

وی خطاب به آحاد مردم به ویژه اصلاح‌طلبان گفت: منتظر خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد هستم.

عارف اذعان داشت: ما اصلاح‌طلبیم و اصلاح‌طلب باقی خواهیم ماند.

به گفته این کاندیدای اصلاح‌طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید آحاد جامعه با رأی خود در روز 24 خرداد حماسه‌ای عظیم خلق کند.

 

انتهای پیام/70023/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول