اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

محمدرضایی در گفت‌وگو با فارس:

هزینه شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات متوجه جریان حامی عارف است

نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس با بیان اینکه بعید می‌دانم عارف رأی بیشتری از روحانی داشته باشد، گفت: هزینه شکست اصلاح‌طلبان متوجه جریان حامی آقای عارف است چرا که ممکن است تجربه تلخ انتخابات 84 تکرار شود.

هزینه شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات متوجه جریان حامی عارف است

محمد محمدرضایی رئیس ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بعید می‌دانم عارف رأی بیشتری از روحانی داشته باشد، اظهار داشت:‌ آقای روحانی از توانمندی‌های بسیار بالاتری برخوردار است.

محمدرضایی با اشاره به اینکه ما شاهد یک دوره تجربه از فعالیت دولت خاتمی و اظهار عجز و ناتوانی آنها در برابر موانع بوده‌ایم، افزود: آقای روحانی مواضع معتدل‌تر و مقتدرانه‌تری نسبت به عارف دارد.

نماینده اصلاح طلب در مجلس ششم با تاکید بر این که ما در انتخابات از حضور روحانی حمایت می‌کنیم، گفت: معتقدیم که به صلاح کشور و جریان اصلاح‌طلبی است که عارف به نفع روحانی کنار برود و حداکثر در کسوت معاون اولی انجام وظیفه کند.

وی تصریح کرد: ‌در غیر این صورت هزینه شکست اصلاح‌طلبان متوجه جریان حامی آقای عارف است، چراکه ممکن است تجربه تلخ انتخابات 84 که با ورود معین آرای اصلاح‌طلبان پراکنده شد تکرار شود و جریان اصلاحات بازنده انتخابات 92 باشد.

وی همچنین از پیگیری‌های مسئولان ستاد روحانی برای تایید صلاحیت تعدادی نامزدهای رد صلاحیت شده شوراهای استان کردستان که به خاطر برخی مواضع جناحی رد صلاحیت شده بودند قدردانی کرد و افزود: این اقدام نشان دهنده وفای به عهد و جدیت یاران روحانی در مطالبه حقوق اقوام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول