اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد:

نرم‌افزار در پرتوی ولایت در بروجرد منتشر شد

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: نرم‌افزار در پرتوی ولایت ویژه ایام ارتحال امام (ره) و انتخابات در بروجرد منتشر شد.

نرم‌افزار در پرتوی ولایت در بروجرد منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی بروجرد، نادر ارجمندی گفت: نرم‌افزار در پرتوی ولایت به مناسبت ارتحال امام (ره) و قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تولید و توزیع شد.

وی بیان کرد: این نرم‌افزار در سه بخش تدوین شده که بخش اول آن با عنوان بدرقه آفتاب زندگی امام خمینی (ره)، مجموعه صحیفه نور، دیوان امام (ره)، نظرات اندیشمندان جهان در رابطه با امام (ره)، خاطراتی از امام (ره)، بیانات و مراسم ارتحال است.

ارجمندی اضافه کرد: بخش دوم این نرم‌افزار با عنوان روح‌الامین شامل احکام از دیدگاه مقام معظم رهبری، بیانات رهبر در رابطه با انتخابات، سبک زندگی، مروری بر بیانات رهبر در سال 91 و نماهنگ‌های مرتبط است.

وی اظهار داشت: بخش سوم با عنوان فرهنگ بصیرت که شامل مروری بر سه دهه مدیریت امام و رهبری، بصیرت در انتخابات، بصیرت در مسائل سیاسی، مروری بر جریان فتنه 9 دی و بصیرت‌مداری است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد تصریح کرد: این نرم‌افزار کتابخانه‌ای از تاریخ 35 ساله انقلاب است که به مناسبت این ایام در میان قشر مختلف مردم شرکت‌کننده در کاروان‌های زیارتی مرقد امام (ره) و ستادهای نامزدهای انتخاباتی توزیع شده است.

انتهای پیام/2304/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول