اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حق‌شناس در گفت‌وگو با فارس:

کناره‌گیری عارف شایعه است/ اصلاح‌طلبان بلاتکلیف‌اند

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی کناره‌گیری عارف را یک شایعه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر قرار نیست عارف یا روحانی کناره‌گیری کنند.

کناره‌گیری عارف شایعه است/ اصلاح‌طلبان بلاتکلیف‌اند

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص کنار کشیدن عارف یا روحانی، اظهار داشت: بحث کنار کشیدن در این فضا مطرح نیست، چرا که فعلا اصلاح‌طلبان بعد از اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت آقای هاشمی دچار وضعیت بلاتکلیفی شده‌‌اند که ما از آن با عنوان شوک انتخابات 92 نام می‌بریم.

‌عارف و روحانی نتوانستند تمام رای هاشمی را جذب کنند

حق‌شناس با بیان اینکه بخشی از بدنه اصلاح‌طلبی، اصولگرایان اعتدال‌گرا، مذهبی‌های سنتی و ناراضیان نسبت به 8 سال اخیر به هاشمی گرایش داشتند، تصریح کرد: با کنار رفتن هاشمی، عارف و روحانی نتوانستند تمام رای او را به خود جذب کنند و این از مشکلات جدی ماست.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: از عارف و روحانی انتظار داریم که تا انتخابات به نتیجه مشخصی برسند و با اجماع و ترکیبی که نشانه دولت ائتلافی باشد زمینه وحدت را فراهم کنند.

وی در خصوص اینکه عارف رأی بیشتری از روحانی دارد، بیان داشت: برای ما نظرسنجی‌ها بسیار مهم است اما یکی از فاکتورهای تأثیرگذار در اجماع میزان آرای افراد است از این رو پیگیر بوده‌ایم که یک مؤسسه بی‌طرف بتواند این نظرسنجی را انجام دهد لذا تا دوشنبه نتیجه نظرسنجی مشخص خواهد شد.

کناره‌گیری عارف شایعه است

حق‌شناس کناره‌گیری عارف را یک شایعه عنوان کرد و افزود: قرار نیست عارف یا روحانی کناره‌گیری کنند بلکه ما به دنبال اجماع آنها هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول