اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز راهبردی و هم‏فکری سازمان بسیج:

دشمن می‏کوشد با جنگ فرهنگی ملت ایران را از میدان بیرون کند

مسئول مرکز راهبردی و هم‏فکری سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن می‏کوشد با جنگ فرهنگی، ملت ایران را از میدان بیرون کند و به خواسته‏های خود برسد.

دشمن می‏کوشد با جنگ فرهنگی ملت ایران را از میدان بیرون کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی فرهادی پیش از ظهر امروز در دومین مجمع بسیج شهرستان شاهرود که با حضور نخبگان و تاثیرگذاران بسیج اقشار و مسئولان ادارات و ارگان‌های شهرستان در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: اکنون با تشکیل شورای هم‏فکری و راهبردی در اقشار مختلف بسیج تلاش می‌کنیم تا با تفکر بسیجی کارهای مورد نظر نظام را پیش ببریم و احساس می‌شود که امروز بیش از گذشته نیاز به تفکر بسیج داریم.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا با جنگ فرهنگی ما را از میدان بیرون کنند، اظهار داشت: امروز بیش از گذشته به تفکر ناب بسیجی که برگرفته از اندیشه‌های الهی است، نیاز داریم و باید در این زمینه تلاش کنیم.

فرهادی تصریح کرد: مجمع بسیج شهرستان شاهرود به عنوان والاترین مجمع در پیشبرد اهداف بسیج در شهرستان‌ها مطرح بوده که همه مسئولان ادارات، ارگان‏ها و نهادهای مختلف در آن عضو هستند و نخبگان بسیجی اقشار مختلف بسیج نیز در آن حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا مشکلات منطقه‌ای خود را در مجمع بسیج شهرستان شاهرود دنبال و با فکر و حرکت بسیجی آنها را حل و فصل کنیم.

مسئول مرکز راهبردی و هم‏فکری سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: مجمع بسیج شهرستان شاهرود که از نخبگان و ایده‌پردازان جوان و با تجربه تشکیل شده، باید بتوانند نیازهای مختلف جامعه امروز ما را تجزیه و تحلیل و برای آنها راه حل‌های عملی ارائه کنند.

فرهادی در ادامه گفت: باید به برگزاری جلسات در کارگروه‌های مختلف مجمع نیز اهمیت دهیم و آنها را با جدیت دنبال کنیم چرا که از کارگروه‌ها می‌توانیم مجمعی فعال را رقم زنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا از تمام ظرفیت‌های بسیج در خلق حماسه سیاسی بهره ببریم؛ خلق حماسه سیاسی احتیاج به تفکر بسیجی دارد که در تمام آحاد جامعه ما وجود دارد.

مسئول مرکز راهبردی و هم‏فکری سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بسیج در تبیین و تشریح اهمیت انتخابات در جامعه استفاده و همگان را برای حضوری گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح فراخوانی کنیم.

انتهای پیام/2249/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول