اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حل مشکلات اقتصادی خواسته‌های مردم بروجرد از رئیس جمهور آینده

حل مسائل و مشکلات اقتصادی، صدرنشین همه خواسته‌های مردم بروجرد از رئیس جمهور آینده است.

حل مشکلات اقتصادی خواسته‌های مردم بروجرد از رئیس جمهور آینده

 به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، شش روز تا انتخاب رئیس جمهور آینده کشور باقی مانده است و بازار تبلیغات در بروجرد روز به روز پر شورتر و جذاب‌تر می‌شود و همه به نوعی خود را برای حضور در انتخابات 24 خرداد آماده می‌کنند.

مردم همه آماده هستند تا در این روز حماسه‌ای عظیم را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کنند و فردی اصلح که شایستگی داشته باشد، را انتخاب کنند و بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به رخ همه جهانیان بکشند.

این انتخابات نیز مانند دیگر انتخابات گسترده‌تر و باشکوه‌تر از انتخابات گذشته برگزار می‌شود و ملت ایران نشان می‌دهند که همیشه و در همه صحنه‌ها حضور گسترده‌ای دارند و در سرنوشت کشور سهیم هستند.

مردم خواسته‌ها و انتظارات مختلفی از رئیس جمهور خود دارند و سعی می‌کنند، فردی را انتخاب کنند که توانایی این را داشته باشد که از عهده این مسئولیت بزرگ بر آید و بتواند مشکلات حاکم بر جامعه را حل کند.

یک مادر خانه‌دار در گفت‌وگو با فارس در بروجرد گفت: رئیس جمهور آینده باید با برنامه‌ریزی دقیق بتواند این گرانی‌ها را مهار کند و تناسبی بین در آمدها و مخارج در زندگی برقرار کند تا مشکلات اقتصادی به حداقل برسد.

مریم پیریایی افزود: بی‌ثباتی اقتصادی موجود در بازار موجب رنج جدی برای مردم است که رئیس جمهور آینده باید نسبت به رفع آن اقدام کند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید با برنامه‌ریزی و ثبات در بازار بتواند فضای آرام اقتصادی را در کشور فراهم کند و نسبت به پرداخت حقوق قشر ضعیف جامعه نیز بی‌تفاوت نباشد.

یک خانم کارمند نیز در گفت‌وگو با فارس در بروجرد گفت: در این زمان تبلیغات، کاندیداها از شعارها و برنامه‌هایی که قدرت اجرایی کردن آنها را ندارند، پرهیز کنند و با صداقت برنامه‌های خود را اعلام کنند.

معصومه احمدی بیان داشت: رئیس جمهور باید قانون را در همه کارها ملاک اصلی کار خود قرار دهد و از بروز فسادهای مالی در کشور جلوگیری کند.

وی عنوان کرد: فرد منتخب نیز برای انتخاب کابینه افرادی که شایستگی لازم را در این راستا دارند، را انتخاب کند تا جامعه ما روز به روز به پیشرفت‌ها نزدیک و به آنها برسد.

احمدی اضافه کرد: رئیس جمهور آینده نباید نسبت به اشتغال جوانان جویای کار و همچنین فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ازدواج جوانان بی‌تفاوت باشد و در این زمینه نیز باید برنامه‌هایی را ارائه دهد تا راه برای ازدواج جوانان هموار شود.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، ملت ایران بار دیگر در روز 24 خرداد حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند و با هوشیاری و آگاهی و با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری، فردی اصلح را انتخاب می‌کنند و بار دیگر برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان را با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی خنثی می‌کنند.

گزارش از مرجان سلیمانی 

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول